خبرگزاری کار ایران

دقایقی پیش؛

کنگره حزب مردم‌سالاری آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۹۷۵

در مراسم افتتاحیه این کنگره، پیام حجت‌السلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی و آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی قرائت می‌شود و علاوه بر مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری، جمعی از فعالان سیاسی از احزاب، مجلس، دولت و مجمع تشخیص مصلحت نظام از جمله محمدرضا عارف سخنرانی خواهند داشت.

سیزدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری دقایقی پیش آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیزدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری دقایقی پیش با شعار «اصلاحات لازمه اعتدال» است در مجتمع آدینه آغاز شد.

گفتنی است در مراسم افتتاحیه این کنگره، پیام حجت‌السلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی و آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی قرائت می‌شود.

قابل ذکر است علاوه بر مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری، آیت‌الله موسوی تبریزی٬ حجت‌الاسلام عبدالواحد موسوی لاری٬ شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری٬ حجت‌الاسلام محسن رهامی٬ حجت‌الاسلام رسول منتجب نیا٬ علی مطهری نماینده مجلس و محمدرضا عارف در این مراسم سخنرانی خواهند کرد.

قرار است در این کنگره از سایت خبری تحلیلی مختص حزب مردم‌سالاری به نام «حسنا» رونمایی شود.

در برنامه‌های اختصاصی اعضای حزب در بعدازظهر نیز علاوه بر برگزاری هفتمین دوره انتخابات اعضای شورای مرکزی و بازرسان، دبیرکل حزب مردم‌سالاری نیز با رای مستقیم اعضای کنگره انتخاب خواهد شد.

تصویب رئوس مواد قطعنامه، اصلاح ماده ۱۷ اساسنامه و برنامه‌ریزی مناطق هشت‌گانه حزب در ۳۱ دفتر استانی و حدود ۲۰۰ دفتر شهرستانی جهت فعالیت‌های تشکیلاتی و انتخاباتی را از دیگر برنامه های این همایش سراسر در نشست بعدازظهر است و فعالیت‌های حزب مردم‌سالاری برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این کنگره رسما کلید خواهد خورد.

گفتنی است تاکنون در این همایش حسین کمالی٬ علیرضا محجوب٬ موسوی لاری و علی مطهری و… حضور یافته‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز