خبرگزاری کار ایران

باید به کمبودها توجه کنیم؛

کوزه‌گری: خوشحالم تیم ملی هندبال در جام‌جهانی پیروزی هم داشت / اگر می‌ماندم نتایج بهتری می‌گرفتم

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۷۶۹

اگر اجازه می‌دادند تا زمان برگزاری مجمع به کار خودم ادامه دهم نتایج تیم ملی در مسابقات آسیایی و جهانی بهتر می‌شد.

رئیس سابق فدراسیون هندبال گفت: اگر اجازه می‌دادند تا زمان برگزاری مجمع به کار خودم ادامه دهم نتایج تیم ملی در مسابقات آسیایی و جهانی بهتر می‌شد.

جلال کوزه‌گری در گفت‌وگو با ایلنا درباره نتایج تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی بیان داشت: با وجود اینکه برای اولین بار در رقابت‌های جام‌جهانی شرکت می‌کردیم، اما عملکرد خوبی داشتیم. درست است در ۵ بازی شکست خوردیم، ولی اگر در مسابقاتی که شکست خوردیم همواره در نیمه‌اول بازی قابل‌قبولی ارائه می‌دادیم، اما در نیمه‌دوم با حریف اختلاف نتیجه پیدا می‌کردند، حتی مقابل کرواسی که سابقه قهرمانی در جام‌جهانی را هم دارد در دقایق‌آخر اختلاف امتیازی پیدا کردند، با این حال خوشحالم در این رقابت‌ها پیروزی هم داشتیم.

وی ادامه داد: متاسفانه به دلیل اتفاقاتی که در فدراسیون هندبال اتفاق افتاد تیم ملی با تدارک ضعیفی به مسابقات جام‌جهانی رفت. واقعا ۳ بازی دوستانه برای حضور در جام‌جهانی کم است. باید به کمبودها توجه کنیم. با این حال به بازیکنان تیم ملی خسته نباشید می‌گوید باید به مسابقات آتی فکر و برنامه‌ریزی کرد.

کوزه‌گری تاکید کرد: مطلع شدم بیست و پنجم انتخابات ریاست فدراسیون هندبال برگزار خواهد شد که امیدوارم رئیس جدید ضمن حفظ تیم فعلی، توجه ویژه‌ای به تیم‌های پایه داشته باشد تا همانطور که در آسیا حرف برای گفتن داریم، در جهان هم حرف برای گفتن داشته باشیم.

وی افزود: من به دلیل بازنشستگی کنار گذاشته شدم و دیگر نمی‌توانستم کاندیدا شوم. منتها در اساسنامه وزارت‌ورزش بندی وجود دارد که با مجوز هیات‌دولت می‌توان در انتخابات ریاست فدراسیون‌های ورزشی شرکت کرد، اما من به نوعی نتوانستم مجوز بگیرم. این موضوع به وزارتخانه بستگی دارد. آنها می‌توانستند برایم مجوز بگیرند، به شخصه نمی‌توانستم در این زمینه کاری انجام دهم.

رئیس سابق فدراسیون هندبال تاکید کرد: اما انتظار داشتم اجازه می‌دادند، ما تا پایان مسابقات جام‌جهانی کار خود را ادام دهیم و انتخابات را در حالیکه خودم هم شرکت نمی‌کردم، برگزار کنم. در آن صورت تیم ملی در مسابقات آسیایی و جهانی بهتر هم نتیجه می‌گرفت.

وی در پایان گفت: روسای هیات‌های ۳۱ استان با بررسی دقیق از بین کاندیداها فردی را انتخاب کنند که بتواند هندبال را در یک مسیر روبه رشد هدایت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز