خبرگزاری کار ایران

نباید به مربیان ایرانی بی‌احترامی شود؛

پورحیدری: کی‌روش در زمینه اخلاقی صفر بود / ۲۹۰میلیارد برای سهام استقلال کم است

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۶۷۵

هنگام تمدید قرارداد وی بعد از جام جهانی اعلام شد بعد از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا تمدید خواهد شد، ولی الان می‌گویند در صورت فسخ قرارداد باید ۵ میلیارد بدهیم. این کار درستی نیست.

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: در جام ملت‌های آسیا آنچه که بیشتر از هر چیز به چشم می‌خورد همدلی و تلاش بازیکنان بود.

منصور پورحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: با تلاشی که بازیکنان انجام دادند و میل به پیروزی در بین آنها دیده می‌شد و این نکته مثبت تیم‌ملی بود، بحث‌فنی هم سلیقه مربی است که چگونه و با چه سیستمی بازی کند، ولی این توان را داشتیم که به مراحل بالاتر جام ملت‌ها قدم بگذاریم، اما به دلیل یکسری مشکلات نتوانستیم.

وی درباره ماندن یا رفتن کی‌روش تصریح کرد: این موضوع به فدراسیون و کارشناسان کمیته‌ فنی که در فدراسیون هستند بستگی دارد. برای اولین بار در ایران یک مربی خارجی تا این مدت طولانی مانده و مربیگری کرده است. کی‌روش نزدیک به ۴ سال است در تیم ملی مربیگری می‌کند. امکانات هم در حد امکان در اختیارش گذاشته‌اند و هزینه بالایی هم خود او و دستیارانش داشته‌اند. الان هم مسئولان فدراسیون باید ارزیابی کنند از لحاظ فنی شرایط ادامه همکاری با کی‌روش وجود دارد یا نه!

این پیشکسوت فوتبال تاکید کرد: کی‌روش باید خودش را با فرهنگ ما هماهنگ کند. یکی از مشکلاتی که او دارد اینکه به مربیان ما احترام نمی‌گذارد و اصلا آنها را قبول ندارد، ولی باید بداند جوانانی که در جام ملت‌ها از آنها استفاده کرد دست پرورده همین مربیان ایرانی بود. کی‌روش اخلاقش را باید عوض کند. در زمینه اخلاقی او صفر بود، اما از نظر فنی کارشناسان باید نظر بدهند.

پورحیدری اضافه کرد: اگر ادامه همکاری کی‌روش با فدراسیون دست من بود، طور دیگری صحبت می‌کردم، اما الان در این جایگاه نمی‌توانم، اما واقعیتی که وجود دارد اینکه کی‌روش نه با مربیان ایرانی، بلکه با خارجی‌ها هم گاهاً بد صحبت می‌کند. حالا هم نمی‌دانم فدراسیون چگونه با او قرارداد بسته که برای فسخ قرارداد باید ۵ میلیارد تومان به او بدهند.

وی افزود: این در حالی است که هنگام تمدید قرارداد وی بعد از جام جهانی اعلام شد بعد از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا تمدید خواهد شد، ولی الان می‌گویند در صورت فسخ قرارداد باید ۵ میلیارد بدهیم. این کار درستی نیست.

این کارشناس فوتبال با اشاره به عملکرد فنی تیم ملی در جام ملت‌ها بیان داشت: جا دارد از بازیکنان تیم ملی تشکر کنم. آنها هرچه کادر فنی خواسته بود در زمین مسابقه اجرا کردند، اما مثل دوره‌های قبل حذف شدیم و تفاوتی نسبت به گذشته نداشتیم فقط در این دوره هزینه‌ها زیاد شده بود.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره آخرین شرایط تیم فوتبال این باشگاه برای حضور در نیم‌فصل دوم لیگ برتر بیان داشت: خوشبختانه تیم شرایط خوبی را دارد. تمرینات را به طور جدی پیگیری کردند، اردو داشتند چند یار هم به تیم اضافه کردند.
من امیدوارم با توجه به اینکه امسال درگیر لیگ قهرمانان آسیا هم نیستند بتوانند در لیگ برتر عنوان قهرمانی را به دست بیاورند.

پورحیدری درباره مشکلات مالی باشگاه استقلال تاکید کرد: یکسری مشکلات مالی وجود دارد و این بحثخصوصی بازی استقلال مشکلاتی را به وجود آورده اما آقای افشارزاده، صاحب‌پناه و دیگر دوستان در حال تلاش هستند تا مشکلات را برطرف کنند. یکسری مطالبات هم از سازمان لیگ داریم که پرداخت نشده است و اگر پول به حساب باشگاه بیاید مشکلاتمان برطرف می‌شود.

پورحیدری با تاکید بر اینکه همچنان به عنوان عضو هیات مدیره استقلال فعالیت می‌کند گفت: من فعلاً عضو هیات مدیره استقلال هستم تا سهام این باشگاه را به بخش خصوصی واگذار کرد و افراد جدیدی بیایند. گرچه معتقدم مبلغ ۲۹۰میلیارد برای خرید سهام باشگاه استقلال زیاد نیست بلکه کم هم است اگر برنامه‌ریزی درستی انجام شود مبلغ ۲۹۰ میلیارد تومان زیاد نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز