خبرگزاری کار ایران

خادم مطرح کرد:

امکان منتقی‌شدن سوال از وزیر ورزش / واگذاری سرخابی از دست ما خارج است

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۵۶۴

واگذاری استقلال و پرسپولیس به وزارت‌اقتصاد و سازمان‌خصوصی‌سازی سپرده شده و وزارت‌ورزش هم برای انجام این وظیفه قانونی که از مطالبات مجلس‌محترم است تلاش می‌کند.

امیررضا خادم در مورد سئوال نماینده مردم فلاورجان از وزیر ورزش در مورد واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: سئوال حق نمایندگان محترم است، ولی تصور می‌کنم تا زمان طرح آن در سال آینده ۲ باشگاه واگذار شده‌اند و پاسخ وی داده خواهد شد.

به گزارش ایلنا، معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت‌ورزش و جوانان با اشاره به سئوال سید ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان از وزیر ورزش و جوانان درباره عملکرد وزارتخانه در روند خصوصی‌سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: ما به عنوان دستگاه اجرایی موظف به پاسخ‌گویی در برابر سئوالات نمایندگان محترم هستیم، ولی وزارت ورزش و جوانان در بین وزارتخانه‌های دیگر کمترین سئوال را داشته است.

وی ادامه داد: سئوالی که مطرح شده در واقع دیگر از اختیار ما خارج است. واگذاری استقلال و پرسپولیس به وزارت‌اقتصاد و سازمان‌خصوصی‌سازی سپرده شده و وزارت‌ورزش هم برای انجام این وظیفه قانونی که از مطالبات مجلس‌محترم است تلاش می‌کند.

خادم در مورد امکان طرح سئوال در صحن علنی مجلس گفت: تصور می‌کنم طرح این سئوال در صحن علنی به سال آینده موکول شود و تا آن زمان دو تیم استقلال و پرسپولیس واگذار می‌شوند و قطعا نماینده محترم پاسخ خود را خواهند گرفت و احتمال منتفی‌شدن آن وجود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز