خبرگزاری کار ایران

از سوی هیات وزیران؛

مجوز امضای موقت موافقت‌نامه مالیاتی بین ایران و استرالیا تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۵۱۰

معاون اول رئیس‌جمهور این مصوبه را در تاریخ ۱/۱۱ / ۱۳۹۳ برای اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

هیأت وزیران مجوز امضای موقت موافقت‌نامه مالیاتی بین ایران و استرالیا را تصویب کرد.

به گزارش ایلنا، هیأت وزیران به وزارت امور اقتصادی و دارایی اجازه داد تا نسبت به انجام مذاکره، پیش امضا(پاراف) و امضای موقت موافقتنامه اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی در مورد مالیات‌های بر درآمد و سرمایه بین ایران و استرالیا اقدام کند.

متن مصوبه هیأت وزیران به شرح زیر است:
وزارت امور اقتصادی و دارایی مجاز است با هماهنگی معاونت حقوقی رئیس‌جمهور(امور توافق های بین المللی) و وزارت امور خارجه نسبت به انجام مذاکره، پیش امضا(پاراف) و امضای موقت موافقتنامه اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی در مورد مالیات های بر درآمد و سرمایه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت استرالیا در چارچوب متن نمونه موضوع نامه شماره ۱۹۱۳۷۲ مورخ ۲/۱۰ / ۱۳۹۱ معاونت حقوقی رئیس‌جمهور ظرف سه سال از تاریخ ابلاغ این تصویب نامه، اقدام و مراحل قانونی را تا تصویب نهایی پیگیری کند.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور این مصوبه را در تاریخ ۱/۱۱ / ۱۳۹۳ برای اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز