خبرگزاری کار ایران

فانی در پاسخ مجدد به قاضی‌پور:

کلیه حقوق و مزایای فرهنگیان رسمی در وقت مقرر پرداخت شده است

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۴۴۳

با توجه به رشته مربیان پیش‌دبستانی٬ آزمونی را براساس ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاهی فرهنگیان برگزار می‌کنیم و طبق آن قاعده و با توجه به اولویت‌هایی که در قانون آمده رسیدگی خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: الان که فصل بودجه است و در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون تلفیق بودجه ۹۴ در حال بررسی است٬ انتظار داریم نمایندگان محترم بیش از پیش عنایت کنند و به بودجه آموزش و پرورش کمک کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا٬ علی‌اصغر فانی پس از اظهارات نادر قاضی‌پور که سوال خود را تشریح می‌کرد٬ گفت: از جناب آقای قاضی‌پور تشکر می‌کنم و در رابطه با مطالبات فرهنگیان باید بگویم٬ واقعا انتظار داریم الان که فصل بودجه است و در مجلس شورای اسلامی و کمیسیون تلفیق بودجه ۹۴ در حال بررسی است نمایندگان محترم بیش از پیش عنایت کنند و به بودجه آموزش و پرورش کمک کنند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: کمک شما باعثمی‌شود ما بهتر بتوانیم از خدمات آموزشی فرهنگیانمان قدردانی کنیم اما باید این نکته را عرض کنم که کلیه حقوق و مزایای فرهنگیان رسمی در وقت مقرر پرداخت شده و حقوق حق‌التدریس معلمان در ۶ماهه اول نیز پرداخت شده است.

وی افزود: ما با توجه به تخفیف ۳ماهه چهارم انشاالله بقیه مطالبات را انجام خواهیم داد٬ اما باید این مسئله را نیز بگویم که خود مجلس و قانون که استخدام و به کارگیری نیروی انسانی منوط است به اخذ مجوز از سازمان مدیریت بر حسب توسعه سنواتی که سازمان مدیریت عمل می‌کند و من در قسمت اول حرف‌هایم نیز اشاره کردم که با پیگیری‌های صورت گرفته آخرین موافقت سازمان مدیریت را اخذ کردیم و آزمون را به زودی اجرا خواهیم کرد.

وی اذعان داشت: با توجه به مفاد قانونی که در مصوبه مجلس شورای اسلامی قرار دارد و در آن قانون ذکر شده که برحسب نیاز جنسیت و موقعیت جغرافیایی با توجه به رشته مربیان پیش‌دبستانی ما آزمونی را براساس ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاهی فرهنگیان برگزار خواهیم کرد و عزیزان طبق آن قاعده و با توجه به اولویت‌هایی که در قانون آمده است رسیدگی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز