خبرگزاری کار ایران

در صورت عدم بازگشت به ایران؛

سیستم قضایی وارد عمل می‌شود / پولادی تحت تعقیب پلیس اینترپل!

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۱۶۷

فدراسیون نیز در این زمینه وظیفه دارد تمهیدات لازم برای بازگشت این افراد به کشور را فراهم کند و در صورت عدم این کار سیستم قضایی وارد عمل شده و قضیه را پیگیری خواهد کرد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: فدراسیون وظیفه دارد تمهیدات لازم برای بازگشت بازیکنان دارای کارت پایان خدمت جعلی به کشور را فراهم کند و در صورت عدم تحقق این امر سیستم قضایی وارد عمل شده و قضیه را پیگیری خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا اسداللهی با اشاره به حضور برخی بازیکنان تیم ملی دارای کارت پایان خدمت جعلی در مسابقات آسیایی، گفت: قطعا اگر این بازیکنان برای حضور در بازی های آسیایی از کشور خارج شده اند با هماهنگ سیستم قضایی بوده است.

نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر نیز در صورت عدم بازگشت این افراد به کشور مطمئنا به ضامن یا وثیقه گذار اخطار داده می شود.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت یکی از بازیکنان ایرانی که در باشگاه قطری بازی می کند و از آن طریق به استرالیا سفر کرده است، گفت: اگر فردی در زمینه استفاده از سندی که با جعل تهیه شده پرونده داشته باشد، به راحتی از طریق اینترپل مورد تعقیب قرار می گیرد.

اسداللهی اظهار کرد: حتی مقررات فیفا نیز در این زمینه به حاکمیت کمک می کند چرا که کسی که مقررات داخلی کشور خود را رعایت نکرده و شک و شبهه قانونی در مدارک او وجود داشته باشد، تأییدیه فیفا برای بازی در تیم باشگاهی کشور دیگر را از دست خواهد داد.

وی در گفتگو با خانه ملت ادامه داد: بازیکن و یا سرمربی نیز برای ادامه فعالیت خود در یک باشگاه خارج از کشور خود نیاز به مراجعه به فیفا دارد چرا که باید حق الزحمه این سازمان را بپردازد در غیر این صورت محرومیت برای وی به همراه خواهد داشت.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: فدراسیون نیز در این زمینه وظیفه دارد تمهیدات لازم برای بازگشت این افراد به کشور را فراهم کند و در صورت عدم این کار سیستم قضایی وارد عمل شده و قضیه را پیگیری خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز