خبرگزاری کار ایران

منابع آگاه:

منندز طرح تحریم‌های جدید علیه ایران را تا ماه مارس به تعویق می‌اندازد

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۹۸۳

سناتور منندز تصمیم دارد با هدف جلب حمایت بیشتر نمایندگان دموکرات، لایحه اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران را تا ماه مارس معوق کند.

منابع خبری اعلام کردند که «مارک منندز» سناتور دموکرات آمریکایی تصمیم دارد طرح اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران را به تعویق بیندازد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری کنگره آمریکا، سناتور منندز تصمیم دارد لایحه اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران را تا ماه مارس معوق کند.

دلیل این امر، جلب حمایت بیشتر نمایندگان دموکرات از این طرح اعلام شده است.

پیش از این برخی منابع از تلاش سناتورهای آمریکایی برای ارائه تحریم‌های «ملایم‌تری» علیه تهران که از وتوی رییس‌جمهوری این کشور در امان بماند، خبر داده بودند.

این طرح توسط سناتور دموکرات رابرت منندز و سناتور «مارک کرک» جمهوری‌خواه پیشنهاد شده است.

بر اساس این طرح چنانچه توافق نهایی ایران و گروه ۱ + ۵ تا اول ماه جولای حاصل نشود، تحریم‌های تازه‌ای علیه این کشور اعمال خواهد شد.

این در حالی است که «باراک اوباما» رییس‌جمهوری آمریکا پیش از این اعلام کرده بود که مقطع زمانی جاری را برای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران مناسب نمی‌داند و هرگونه طرح جدیدی در این‌باره را وتو خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز