خبرگزاری کار ایران

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران خبرداد:

اجرای بیش از ۱۴ هزار برنامه در ایام دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۹۲۹

۴۰۰ مرکز اصلی در مرکز استان مازندران کار برنامه ریزی دهه فجر را برعهده دارد.

یوسف یوسف پور در گردهمایی مدیران روابط عمومی های استان مازندران ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی با برهم زدن مبادلات و معاملات سیاسی جهان یک قدرت جدید را در جهان به نمایش گذاشت.

به گزارش ایلنا از ساری، وی افزود: بر اساس جامعه شناسی افکار عمومی امروزه یک فرهنگ قوی و یک رسانه قدرتمند محسوب می شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان داشت: افکار عمومی در هر سمت و سویی باشد حضور مردم را در همان صحنه به همراه خواهد داشت.

یوسف پوربه نقش روابط عمومی در موضوع مشارکت و حضور مردم در جامعه اشاره کرد و گفت: حضور مردم در جامعه از هر سلاحی برنده تر است.

وی با اشاره به اینکه در آستانه دهه فجر قرار داریم اظهار داشت: ۴۰۰ مرکز اصلی در مرکز استان مازندران کار برنامه ریزی دهه فجر را برعهده دارد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه افزود: بیش از ۱۴ هزار برنامه برای ایام دهه فجر پیش بینی شده است.

یوسف پور برگزاری انواع برنامه های فرهنگی، دیدار باخانواده های شهدا و ایثارگران، گل افشانی مزار شهدا، تجلیل از برترین ها و… از جمله برنامه های در دست اجرای دهه فجر برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز