خبرگزاری کار ایران

در جلسه هیأت وزیران تصویب شد؛

تحویل سوخت به ناوگان حمل بار و مسافر به نسبت پیمایش

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۹۲۳

اختصاص ۵ هزار میلیارد ریال به وزارت نیرو از محل منابع حاصل از واگذاری سهام، سهم‌الشرکه، حق بهره‌برداری و بهره مالکانه از مصوبات جلسه هیأت وزیران بود.

جلسه هیأت دولت روز یکشنبه به ریاست رییس‌ جمهور برگزار شد و در آن، مهم‌ترین مسایل جاری کشور مورد بحثو تصمیم‌گیری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، در این جلسه، تعدادی از پیشنهادهای دستگاه‌های اجرایی پس از بررسی، به تصویب هیأت وزیران رسید.

با تصویب دولت، از این پس تحویل سوخت به خودروهای ناوگان حمل بار و مسافر به نسبت پیمایش انجام می‌شود.

براساس این طرح به مرور با استقرار سامانه‌ای، میزان پیمایش هر وسیله نقلیه در دوره زمانی مشخص تعیین می‌شود و تحویل سوخت به تناسب پیمایش واقعی صورت می‌گیرد. با اجرای این طرح سوخت مورد نیاز خودروها به بهترین شکل تأمین می‌شود و از قاچاق سوخت نیز به طور اصولی پیشگیری خواهد شد.

اختصاص مبلغ ۵ هزار میلیارد ریال به وزارت نیرو از محل منابع حاصل از واگذاری سهام، سهم‌الشرکه، حق بهره‌برداری و بهره مالکانه بابت مطالبات پیمانکاران طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای بخش برق، از دیگر مصوبات جلسه هیأت وزیران بود.

همچنین اصلاح اساسنامه شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در جلسه امروز به تصویب رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز