خبرگزاری کار ایران

مجید غلامی جلیسه مدیرعامل موسسه خانه کتاب شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۸۷۲

مجید جلیسه که تاکنون معاونت فرهنگی و پژوهشی خانه کتاب را بر عهده داشته است، پیشتر پژوهشگر نسخ خطی پژوهشگاه عالی تاریخ ایران در فرانسه بوده که اکنون مدیر عامل موسسه خانه کتاب شده است.

مجید غلامی جلیسه با پیشنهاد سید عباس صالحی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیئت امنای موسسه خانه کتاب و موافقت تمامی اعضاء حاضر در جلسه هیات امنای کتاب، به عنوان مدیرعامل موسسه خانه کتاب منصوب شد.

به گزارش ایلنا؛ اعضاء هیات امنای موسسه خانه کتاب عصر امروز یکشنبه(۴ بهمن‌) مجید غلامی جلیسه را به عنوان مدیرعامل جدید موسسه خانه کتاب انتخاب کردند.

جلسه امروز هیات امنا با حضور سید عباس صالحی، محمدعلی مهدوی راد، محمد تقی سبحانی، مهدی فیروزان، علی اکبر اشعری، محمدرضا وصفی و علی شجاعی صائین(اعضاء هیات امناء خانه کتاب) برگزار شد.

مجید جلیسه که تاکنون معاونت فرهنگی و پژوهشی خانه کتاب را بر عهده داشته است، پیشتر پژوهشگر نسخ خطی پژوهشگاه عالی تاریخ ایران در فرانسه، مدیر مؤسسه بیاض(اطلاع رسانی و پژوهش در عرصه متون کهن) و مدیر بخش اطلاع‌رسانی، پژوهشگر و کتابشناس مرکز احیاء نسخ خطی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قم بوده است.

وی دو دهه فعالیت در حوزه کتاب پژوهی و کتابشناسی و داوری جشنواره های کتاب را در کارنامه فرهنگی خود دارد. داوری هفتمین دوره حامیان نسخ خطی مجلس در سال ۱۳۸۵، داوری کتاب سال ایران دربخش نسخ خطی در سال ۱۳۹۲، داوری کتاب فصل در بخش نسخ خطی و کلیات در سال ۱۳۹۳، داوری کتاب سال ایران در بخش نسخ خطی و کلیات در سال ۱۳۹۳ در کارنامه کاری اوست. همچنین از وی ۱۸ اثر تالیفی و تصحیح متون و کتاب‌شناسی نشر یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز