خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صنعت به ایلنا اعلام کرد؛

افزایش سقف وام برای خرید خودروهای داخلی

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۸۱۳

پژو قراردادش را با ایران فسخ نکرده است و فقط به حالت غیر فعال درآورده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از پیشنهاد این وزارتخانه به دولت برای افزایش سقف وام خرید خودروهای داخلی خبر داد.

محسن صالحی نیا، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در گفتگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این پرسش که آیا با وجود افزایش تولید خودرو شرایط فروش خودرو هم مناسب است یا خیر اظهار داشت: بهای خودرو از ابتدای سال افزایشی نداشته است و فروش خودرو هم روال عادی خود را دارد به عنوان نمونه دریکی از شرکت‌های خودروساز در ۲۹ دی ماه ۹۳ میزان تولید خودرو ۲۳۲۸ دستگاه بوده که ۳۰۶۰ دستگاه فاکتور شده همچنین در تاریخ ۳۰ دی ماه ۹۳ میزان تولید خودرو ۲۴۰۸ دستگاه بوده و تعداد فاکتور‌ها ۲۴۰۳ دستگاه بوده و در تاریخ ۲ بهمن ماه نیز میزان تولید خودرو ۲۴۴۶ دستگاه بوده و ۳۷۰۰ دستگاه فاکتور شده است.

افزایش سقف وام برای خرید خودروهای داخلی

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا وزارت صنعت تسهیلاتی برای خرید خودرو در نظر دارد یا خیر گفت: پیشنهادی با امضای آقای نعمت‌زاده وزیر صنعت به دولت داده شده تا سقف وام را برای خرید خودروی داخلی بالا ببرند که این پیشنهاد برای بررسی بیشتر به دولت ارائه شده است.

پژو قراردادش را با ایران فسخ نکرده است

معاون وزیر صنعت در خصوص فسخ قرارداد پژو با ایران نیز افزود: پژو قراردادش را با ایران فسخ نکرده است و فقط به حالت غیر فعال درآورده است.

وی تصریح کرد: این موضوع حائز اهمیت است که زیرساخت‌هایی برای تولیدات خودرو در داخل ایجاد شده اما باید بر اساس شرایط برد برد پیش رویم وهر شرکتی که مایل باشد قرار داد خود را با ما ادامه دهد ما نیز از آن استقبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه برخی از شرکت‌ها در این مدت نتواستند ارز مورد نیاز خود را دریافت کنند خاطر نشان کرد: هرکه شرایط ما را قبول کند ما با آن‌ها فعالیت خواهیم داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز