خبرگزاری کار ایران

با اکثریت آرا

رئیس هیئت شطرنج استان تهران انتخاب شد

کد خبر : ۲۴۵۷۲۲

همه باید دست به دست هم دهیم تا در کنار یک مدیریت خوب، توسعه کمی و کیفی خوبی هم در شطرنج داشته باشیم.

مجمع انتخاباتی هیئت شطرنج استان تهران با حضور کلیه اعضاء برگزار و مجتبی دانشفر را به مدت ۴ سال به عنوان رئیس هیئت انتخاب کرد.

به گزارش ایلنا، در این مجمع که میرزاآقابیک معاون توسعه امور ورزش اداره کل، امیرحسینی قائم مقام رئیس فدراسیون و دکتر سلطانی رئیس مرکز ورزشهای حرفه ای و قهرمانی اداره کل حضور داشتند، رئیس فدراسیون شطرنج به عنوان رئیس مجمع گفت: بعداز انقلاب، هیئت های شطرنج استان تهران هویت مبهمی داشتند، اما خوشبختانه با مدیریت خوب دانشفر هم به لحاظ ظاهر و هم ماهیت، این هیئت استقلال پیدا کرد.

محمدجعفر کامبوزیا ادامه داد: هیئت شطرنج استان تهران به عنوان هیئت استانی از نظر عملکرد یک حالت کاملا تشکیلاتی گرفته و هویت و استقلال را حفظ کرده و ما کمک می کنیم این روند رو به رشد ادامه پیدا کند. بحثمدارس شطرنج باید در بخش خصوصی توسعه پیدا کند و پر رونق تر شود و ما حالت نظارتی و حمایتی داشته باشیم.

رئیس هیئت شطرنج استان تهران نیز در این مجمع گفت: در ۴ سال گذشته با توجه به امکانات ناچیز در هیئت شطرنج بحثزیرساخت ها را اولویت قرار دادیم و به شطرنج تهران هویت داده شد.

مجتبی دانشفر در پایان گفت: همه باید دست به دست هم دهیم تا در کنار یک مدیریت خوب، توسعه کمی و کیفی خوبی هم در شطرنج داشته باشیم.

در پایان مجمع انتخاباتی هیئت شطرنج استان تهران، مجتبی دانشفر با اکثریت آرا و کسب ۱۶ رای برای ۴ سال، رئیس این هیئت شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز