خبرگزاری کار ایران

پرداخت هدیه ازدواج به امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۷۲۰

پس از گردآوری مدارک و تائید صحت آن، با مساعدت خزانه داری موافقت رئیس جمعیت هلال احمر مقرر شد تا مبلغ ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به هر نفر اختصاص یابد.

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از موافقت رئیس جمعیت هلال احمر برای پرداخت هدیه ازدواج به امدادگران و نجاتگرانی که در نیمه نخست سال جاری ازدواج کرده اند، خبر داد.

به گزارش ایلنا از سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، «ناصر چرخساز» با بیان این که سازمان امداد و نجات توجه ویژه ای به رشد فرهنگی و اعتقادی امدادگران و نجاتگران گفت: به منظور تکریم سنت حسنه ازدواج، تصمیم به تهیه طرحی با عنوان اختصاص هدیه ازدواج به امدادگران و نجاتگران گرفته شده است.

وی با اشاره به این که پس از مکاتبات و رایزنی های متعدد، موافقت رئیس جمعیت هلال احمر اخذ و به دنبال آن مشخصات امدادگران و نجاتگرانی که در نیمه نخست سال ۹۳، ازدواج کرده اند جمع آوری شد، افزود: پس از گردآوری مدارک و تائید صحت آن، با مساعدت خزانه داری موافقت رئیس جمعیت هلال احمر مقرر شد تا مبلغ ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به هر نفر اختصاص یابد.

چرخساز با اشاره به این که اعتبار مورد نیاز برای اختصاص این رقم به امدادگران و نجاتگرانی که در سال ۹۳ ازدواج کرده اند، تعیین و به استانها تخصیص یافته است، افزود: بر این اساس مقرر شده است تا در ایام الله دهه مبارک فجر، در هریک از استان ها مراسمی برگزار و این هدایا اهداء شود.

وی گفت: سازمان امداد و نجات در نظر دارد در سال های آینده نیز این هدایا را برای امدادگران ونجاتگران پیش بینی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز