خبرگزاری کار ایران

معاون اول رییس‌جمهور در جلسه شورای اداری:

دولت بر اصلاح نظام اداری تاکید دارد

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۶۹۴

در این جلسه گزارشی از تدوین نقشه راه اصلاح نظام اداری مصوب هیات دولت ارائه شد و اعلام گردید که این نقشه راه در قالب یک برنامه سه ساله تدوین شده است.

جلسه شورای عالی اداری به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

به گزارش ایلنا٬ اسحاق جهانگیری در این جلسه با اشاره به گزارش ارائه شده در خصوص تدوین نقشه راه برای کوچک سازی و چابک سازی دولت در جهت بالندگی قوه مجریه که هم‌اکنون در ۲ استان به صورت آزمایشی در دست اقدام است، گفت: اصلاح نظام اداری اقدام بسیار مهمی است که باید به صورت جدی پیگیری شود و رئیس جمهور و اعضای دولت نیز بر انجام آن تاکید جدی دارند.

معاون اول رییس جمهور همچنین با تاکید بر اهمیت سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی دولت و پیگیری جدی، شاهد تحول مثبت در نظام اداری و واگذاری بسیاری از امور به بخش خصوصی کشور باشیم.

در این جلسه گزارشی از تدوین نقشه راه اصلاح نظام اداری مصوب هیات دولت ارائه شد و اعلام گردید که این نقشه راه در قالب یک برنامه سه ساله تدوین شده و هم اکنون دستگاه‌های اجرایی در حال تدوین برنامه های عملیاتی خود در این زمینه هستند.

در این نشست که وزرای کشور، دادگستری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آموزش و پرورش، ارتباطات و فناوری اطلاعات، علوم، تحقیقات و فناوری، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، معاون اجرایی رئیس جمهور، استانداران تهران و زنجان و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند، پس از بحثو بررسی در مورد جایگاه سازمانی سازمان فضایی ایران و پژوهشکده های وابسته، در خصوص نحوه افزایش انسجام تشکیلاتی در فعالیت های مربوط به امور فضایی تصمیماتی اتخاذ شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز