خبرگزاری کار ایران

صبح امروز برگزار شد:

تجمع پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی «پالایش و پخش» مقابل مجلس / تصویر

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۶۷۴

«بیش از ۵۰ تن از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران صبح امروز مقابل مجلس تجمع کردند. استخدام پذیرفته شدگان این آزمون معطل امضای وزیر نفت است.»

بیش از ۵۰ تن از پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران صبح امروز(یکشنبه ۵ بهمن) مقابل مجلس تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حاضرین در تجمع امروز که از نقاط مختلف کشور به تهران سفر کرده بودند به عدم استخدام‌شان در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران با وجود گذشت بیش از دو سال از برگزاری آزمون استخدامی این شرکت دولتی معترض‌اند.

معترضان می‌گویند تمام مراحل استخدام پذیرفته شدگان در این آزمون از جمله مصاحبه، ضمانت، تحقیقات محلی و… انجام شده است.

یکی از معترضان در این رابطه به ایلنا گفت «استخدام پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران معطل امضای وزیر نفت است.»

گفتنی است بیش از ۳۰۰ متقاضی در سال ۹۰ در آزمون استخدامی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران پذیرفته شدند.

همچنین دولت یازدهم سال گذشته با استخدام حدود ۱۴۰ متقاضی دیگر که از سهمیه فرزندان خانواده‌های شهید و ایثارگر برخوردار بودند موافقت کرد.

شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از شرکت های زیر مجموعه وزارت نفت به شمار می‌آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز