خبرگزاری کار ایران

داعش مدعی اعدام یکی از گروگان‌های ژاپنی خود شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۵۲۳

در آخرین ویدئوی منتشر شده گروه تروریستی داعش، یکی از گروگان‌های ژاپنی این گروه اعلام می‌کند که هم‌وطن وی اعدام شده است و این گروه تروریستی پیشنهاد می‌دهد تا گروگان دوم با یکی از اعضای زن این گروه که در جریان بمب‌گذاری دستگیر شده و در اردن زندانی است، معاوضه شود.

اعضای گروه تروریستی داعش با انتشار ویدئویی، مدعی اعدام یکی از گروگان‌های ژاپنی خود شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از راشاتودی، ‌در آخرین ویدئوی منتشر شده گروه تروریستی داعش، یکی از گروگان‌های ژاپنی این گروه اعلام می‌کند که هم‌وطن وی اعدام شده است و این گروه تروریستی پیشنهاد می‌دهد تا گروگان دوم با یکی از اعضای زن این گروه که در جریان بمب‌گذاری دستگیر شده و در اردن زندانی است، معاوضه شود.

گروه تروریستی داعش در ویدئوی هفته گذشته خود اعلام کرده بود که در ازای آزادی دو گروگان ژاپنی به نام‌های «کنجی گوتو» و «هارونا یوکاوا» درخواست پرداخت ۲۰۰ میلیون دلار طی ۷۲ ساعت را دارد، این در حالی است که مقام‌های ژاپنی از جمله «شینزو آبه» نخست‌وزیر این کشور اعلام کردند که به هیچ گروه تندرویی باج نمی‌دهند و تا حد امکان با گروه‌های تروریستی مبارزه می‌کنند.

مقام‌های توکیو تاکنون موفق نشده‌اند با اعضای گروه تروریستی در مهلت تعیین شده ارتباط برقرار کنند.

هیچ‌یک از مقام‌های ژاپن صحت این ویدئو را تایید نکرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز