خبرگزاری کار ایران

در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام؛

معاون اول رئیس جمهور خواستار ایجاد عزم ملی برای کمک به دولت شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۴۱۲

مقرر گردید مجمع تشخیص مصلحت نظام موضوع بررسی مغایرت‌های لایحه بودجه ۹۴ با سیاست‌های کلی، را متناسب با پیشرفت کار قانون‌گذاری در مجلس ارائه دهد.

بررسی مغایرت‌های لایحه بودجه سال ۱۳۹۴ کل کشور با سیاست های کلی و سند چشم‌انداز، در جلسه امروز کمیسیون نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام بر حسن اجرای سیاست‌های کلی که به ریاست آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تشکیل شد، مورد بحثقرار گرفت.


به گزارش ایلنا، در این جلسه که علاوه بر اکثر اعضای عضو کمیسیون نظارت از مجمع، معاون اول و معاون برنامه‌‌‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، رئیس سازمان بازرسی کل کشور، رئیس دیوان عدالت اداری، رئیس دیوان محاسبات و معاون مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند، ابتدا نوبخت معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور، گزارشی از سیاست‌ها، برنامه‌ها و اهداف ضدتورّمی دولت در تنظیم لایحه بودجه سال ۹۴ کل کشور ارائه کرد که مورد تقدیر و تشکر اعضای کمیسیون قرار گرفت.

سپس گزارش های جداگانه مرکز پژوهش‌ها و دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی در خصوص لایحه بودجه سال ۹۴ کل کشور، به اطلاع اعضای کمیسیون رسید.

جهانگیری معاون اول رئیس جمهور نیز در سخنانی ضمن ارائه گزارشی از روند تنظیم لایحه بودجه سال ۱۳۹۴ کل کشور به سؤالات و شبهات اعضا پاسخ داد و خواستار مساعدت و همراهی بیشتر سایر دستگاه ها و ایجاد عزم ملی و جدی برای کمک به دولت برای رفع مشکلات و فائق آمدن بر شرایط جدید کشور شد.

در پایان مقرر گردید مجمع تشخیص مصلحت نظامموضوع بررسی مغایرت‌های لایحه بودجه ۹۴ با سیاست‌های کلی، را متناسب با پیشرفت کار قانون‌گذاری در مجلس ارائه دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز