خبرگزاری کار ایران

امیرعبداللهیان:

همه طرف‌های یمنی به قرارداد صلح پایبند باشند‎

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۸۱۵

تسهیل همکاری‌های بخش خصوصی دو کشور و امور ایرانیان مقیم قطر نیز از جمله مسائلی بود که مورد تاکید قرار گرفت. دو طرف بر اهمیت دیدار روسای دو کشور هم تاکید کردند. در این مذاکرات آخرین تحولات سوریه، عراق، یمن و بحرین نیز مورد رایزنی قرار گرفت.

معاون وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به ضرورت همکاری‌های دوجانبه و منطقه‌ای، تحولات یمن را مهم برشمرد و بر مواضع تهران مبنی بر «وحدت یمن و ضرورت پایبندی همه طرف‌های یمنی به قرار داد صلح و شراکت» تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، در جریان چهارمین کمیته مشترک گفت‌وگوهای سیاسی ایران و قطر که به ریاست حسین امیرعبداللهیان، معاون وزیر خارجه کشورمان و محمد الرمیحی، معاون امور سیاسی وزیر خارجه قطر در دوحه برگزار شد، آخرین موضوعات مناسبات دوجانبه از جمله توسعه همکاری‌های دو کشور در حوزه های سیاسی، اقتصادی پارلمانی و فرهنگی مورد بحثو تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین توافق شد تا کمیسیون عالی همکاری های دو کشور طی سه ماه آینده در تهران برگزار شود.

تسهیل همکاری‌های بخش خصوصی دو کشور و امور ایرانیان مقیم قطر نیز از جمله مسائلی بود که مورد تاکید قرار گرفت.

دو طرف بر اهمیت دیدار روسای دو کشور هم تاکید کردند. در این مذاکرات آخرین تحولات سوریه، عراق، یمن و بحرین نیز مورد رایزنی قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز