خبرگزاری کار ایران

جلیلی در جمع خبرنگاران:

مبارزه با صهیونیست‌ها افتخاری برای حزب‌الله است

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۷۵۷

آن چه امروز اهمیت دارد وحدت جهان اسلام و همبستگی شیعه و سنی است که توانست پیروزی‌های مقاومت را در جنگ‌های ۸،۳۳، ۳۲ و ۵۱ روزه رقم زند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مبارزه با صهیونیست‌ها را افتخاری برای حزب‌الله دانست و گفت: تداوم اقدامات تروریستی توسط رِژیم صهیونیستی باعثتقویت خط مقاومت است

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید جلیلی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید جهاد مغنیه و سایر شهدای جبهه مقاومت که عصر چهارشنبه در دفتر حزب‌الله لبنان واقع در تهران برگزار شد، تداوم اقدامات تروریستی توسط رِژیم صهیونیستی را باعثتقویت خط مقاومت دانست و گفت: ‌ شهادت این سربازان برای مقاومت یک افتخار است زیرا آن‌ها ضد استکبار و ضد رژیم صهیونیستی حرکت می‌کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: شهادت این سربازان یک ضربه سنگین بر همبستگی تروریست‌های تکفیری منطقه و صهیونیست‌ها بود.

وی مبارزه با صهیونیست‌ها را افتخاری برای حزب‌الله عنوان کرد و افزود: آن چه امروز اهمیت دارد وحدت جهان اسلام و همبستگی شیعه و سنی است که توانست پیروزی‌های مقاومت را در جنگ‌های ۸،۳۳، ۳۲ و ۵۱ روزه رقم زند.

دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی در پایان تصریح کرد: تداوم این حرکت نیز به پیروزی‌های بیشتری برای حزب‌الله لبنان منجر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز