خبرگزاری کار ایران

احمدی مقدم در بزرگداشت شهدای حزب‌الله:

بحران سوریه با دلارها و حمایت‌های امنیتی غرب صورت گرفت

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۷۵۳

رژیم صهیونیستی به آنها علیه نیروهای مقاومت اطلاعات می‌دهد و گروه‌های تروریستی اجرا‌کننده آن هستند. هدف همه‌ دشمنان مقاومت ضربه زدن به جبهه مقاومت است.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: حوادثچند سال اخیر در سوریه به اسم آزادی و برای ضربه به حکومت این کشور با استفاده از دلارهای خارجی و حمایت‌ها و پشتیبانی‌های اطلاعاتی و امنیتی غرب صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای حزب‌الله لبنان در دفتر حزب‌الله در تهران٬ در جمع خبرنگاران گفت: رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۸۲ که به لبنان حمله کرد٬ فکر می‌کرد با حمله خود می‌تواند لبنان را به لرزه درآورد، اما این حرکت منجر به تولد حزب‌الله لبنان شد. نتایج تمام عملیات‌ صهیونیست‌ها برخلاف نظرشان رخ داد.

احمدی‌ مقدم افزود: جبهه تکفیری و صهیونیستی و پشتیبانان غربی و دولت‌های مرتجع منطقه در یک جبهه در برابر مقاومت اسلامی قرار گرفتند و رژیم صهیونیستی نیز از آن‌ها حمایت می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: حوادثچند سال اخیر در سوریه به اسم آزادی و برای ضربه به حکومت این کشور با استفاده از دلارهای خارجی و حمایت‌ها و پشتیبانی‌های اطلاعاتی و امنیتی غرب صورت گرفته است، اما با موضع مقاومت اسلامی و دولت سوریه و حزب‌الله و جمهوری اسلامی ایران اقدامات تروریستی آن‌ها معلوم شد.

وی افزود: دشمنان مقاومت به ظاهر چند دسته هستند، اما در واقع هدف همه‌شان ضربه زدن به جبهه مقاومت است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به مبارزه حزب‌الله با دو گروه تکفیری جبهه‌النصره و همچنین سربازان رژیم صهیونیستی در سوریه گفت: رژیم صهیونیستی به آنها علیه نیروهای مقاومت اطلاعات می‌دهد و گروه‌های تروریستی اجرا‌کننده آن هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز