خبرگزاری کار ایران

سیدمحمود دعایی در بزرگداشت شهدای حزب‌الله لبنان:

قطعا پاسخ این اقدام صهیونیست‌ها داده خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۶۸۶

دشمن در حالات کنونی ناکام مانده است و پیروزی با رزمندگان مقاومت و حزب الله است که در ‌‌نهایت هم به پیروزی نهایی آن‌ها منجر خواهد شد.

مدیرمسئول روزنامه اطلاعات تاکید کرد: در این حادثه که چند تن از رزمندگان حزب‌الله لبنان و نیروهای ایرانی به شهادت رسیدند٬ خون ایرانی‌ها و لبنانی‌ها در این حادثه مظلوم واقع شد و این به این معناست که ملت ایران و لبنان در کنار هم و با هم هستند و سرانجام به اتفاق هم انتقام قطعی را از آن‌ها خواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدمحمود دعایی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای حزب الله لبنان که در دفتر حزب الله لبنان واقع در تهران برگزار شد٬ اظهار داشت: اقدامی که از سوی رژیم صهیونیستی گفته شده به اشتباه بوده و موجب شهید شدن رزمندگان ما در سوریه شده است٬ در آینده جواب داده خواهد شد. اما باید بدانیم که این جواب به سرعت نخواهد بود. چرا که استراتژی حزب‌الله و استراتژی رهبران مقاومت ملاحظاتی دارد که آن‌ها پس از در نظر گرفتن آن ملاحظات اقدام خواهند کرد.

وب ادامه داد: اینطور نیست که زمانی را مشخص کنیم و پاسخ صهیونیست‌ها داده شود و بگوییم چه زمانی انجام شود و چه زمانی انجام نشود لذا رهبران این جنبش بررسی‌ها را انجام خواهند داد و در آینده پاسخ سران صهیونیست داده خواهد شد و ما مطمئنیم که پیروز خواهیم بود.

دعایی در پاسخ به این سوال که وضعیت میدانی و فعلی سوریه به چگونه است٬ بیان داشت: طبیعی است که دشمن در حالات کنونی ناکام مانده است و پیروزی با رزمندگان مقاومت و حزب الله است که در ‌‌نهایت هم به پیروزی نهایی آن‌ها منجر خواهد شد.

لازم به ذکر است که در این مراسم هاشمی وزیر بهداشت و دهقان وزیر دفاع در این مراسم حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز