خبرگزاری کار ایران

لاوروف: روسیه اجازه بروز جنگ سرد جدید را نمی‌دهد

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۵۹۷

رئیس دستگاه دیپلماسی روسیه افزود «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری این کشور، ماه گذشته در پیامی به مجمع فدرال تأکید کرد روسیه هرگز به سمت منزوی کردن خود و دشمن‌تراشی حرکت نمی‌کند.

وزیر خارجه روسیه، امروز - چهارشنبه - در نشست خبری سالانه خود خاطرنشان کرد مسکو اجازه بروز جنگ سرد جدید را نخواهد داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «سرگئی لاوورف» وزیر خارجه روسیه روسیه و آمریکا مسئولیت ویژه‌ای در عرصه بین‌المللی دارند، تأکید کرد گفت‌وگو تنها بر اساس همکاری متوازن و رعایت منافع هر دو طرف ممکن است.

وزیر خارجه روسیه با اشاره به اینکه تصمیم سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) درخصوص تعلیق همکاری نظامی و غیر نظامی با روسیه سیاسی کارانه است، افزود ناتو به سمت مواجهه با روسیه پیش می‌رود.

لاوروف در واکنش به اظهارات «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری آمریکا، تأکید کرد تلاش‌های غرب برای منزوی کردن روسیه بی‌نتیجه خواهد ماند.

رئیس دستگاه دیپلماسی روسیه افزود، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری این کشور، ماه گذشته در پیامی به مجمع فدرال تأکید کرد روسیه هرگز به سمت منزوی کردن خود و دشمن‌تراشی حرکت نمی‌کند.

وی با تأکید بر اینکه مسکو هرگز اجازه «بروز جنگ سرد جدیدی» را نمی‌دهد، تصریح کرد شرکای روسیه باید بدانند که برقراری امنیت و ثبات از طریق اقدامات یک‌جانبه ممکن نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز