خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دولت در پاسخ به ایلنا:

هر نماینده حق دارد نظرش را بگوید / حاشیه‌های اخیر مجلس بی‌سابقه بود

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۵۸۳

هر نماینده این حق را دارد که نظراتش را بگوید٬ البته نمایندگان دیگر هم این حق را دارند که در پاسخ به نظر نماینده مربوطه٬ نظراتی اثباتی خود را بیان کنند.

سخنگوی دولت در خصوص اتفاقات مجلس تاکید کرد: به خاطر ندارم در ۱۶ سال گذشته چنین اتفاقی در مجلس رخ داده باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدباقر نوبخت در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران٬ در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا منبی بر اینکه واکنش دولت به حواشی نطق مطهری در مجلس چیست٬ گفت: من به عنوان یک عضو دولت و شخصی که چهار دوره به عنوان نماینده در مجلس حضور داشتم٬ فکر می‌کنم هر نماینده این حق را دارد که نظرش را بگوید البته نمایندگان دیگر هم این حق را دارند که در پاسخ به نظر نماینده مربوطه نظراتی اثباتی خود را بدهند. من به خاطر ندارم در ۱۶ سال گذشته چنین اتفاقی رخ داده باشد.

وی گفت: مجلس جایگاه محترمی است و باید در همه ادبیاتی که استفاده می‌شود شئونات نماینده‌ها نیز رعایت شود نگاه جزئی مورد تایید ما هم نیست.

محمدباقر نوبخت در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا٬ مبنی بر اینکه واکنش دولت درخصوص تعطیلی برخی روزنامه‌ها چیست٬ عنوان کرد: آنچه که مربوط به خارج از مرزها بود و در فرانسه و پاریس پیش آمد٬ اقدامات قبیحی بود که مواضع لازم نیز از سوی ریاست جمهوری و وزارت امور خارجه به صراحت بیان شد.

وی افزود: ما از این که اقدام تروریستی از سوی گروهی که هم اکنون نیز به عنوان داعش و القاعده با چهره‌ای منفور٬ انجام شد٬ معتقدیم این اقدام کاملا ضد اسلامی و قبیح بود و متاسفانه هزینه‌هایی را هم برای مسلمانان ایجاد کرد.

نوبخت تاکید کرد: عده ای به عنوان آزادی بیان نسبت به مقدسات دیگر به ویژه ما مسلمانان اهانت کردند٬ ما این را هم محکوم می‌کنیم چرا که آزادی بیان به معنی اهانت به دیگران تلقی نمی‌شود٬ در داخل هم همین اعتقاد را داریم٬ متاسفانه در همین راستا برای یک رسانه مشکلاتی پیش آمد که امیدواریم مراحل قضایی که در حال انجام است به گونه‌ای ختم شود که ما دوباره این رسانه را در جمع خود داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز