خبرگزاری کار ایران

برای گسترش روابط تهران - مسکو؛

سفیر ایران در روسیه با معاون شورای فدراسون روسیه دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۵۷۶

معاون شورای فدراسیون روسیه در این ملاقات ضمن درخواست کرد فهرستی از موانع و مشکلات موجود در روند اجرای سریع توافق‌نامه‌ها تهیه و جهت بررسی به ایشان تحویل گردد.

سفیر ایران در مسکو با معاون شورای فدراسیون روسیه در محل سفارت کشورمان در مسکو دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، در این دیدار مهدی سنایی سفیر ایران در مسکو با اشاره به وضعیت روابط دو کشور و توافق‌های انجام شده خصوصا توافقاتی که در چارجوب کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور صورت گرفته است، اظهار کرد که برخی از موانع در مسیر توسعه روابط وجود دارد که با اندکی تلاش می‌توان آن را از میان برداشت و حجم روابط را به حداکثر رسانید.

وی با اشاره به تعدادی از این مشکلات از اوماخانف برای حل آن‌ها درخواست مساعدت کرد.

هم چنین اوماخانف، معاون شورای فدراسیون روسیه نیز در این ملاقات ضمن خوشحالی از وضعیت رو به رشد روابط دو کشور درخواست کرد که فهرستی از موانع و مشکلات موجود در روند اجرای سریع توافق‌نامه‌ها تهیه و جهت بررسی به ایشان تحویل گردد.

اوماخانف ضمن معرفی توانمندی‌های جمهوری خودمختار داغستان در امر استفاده از نیروگاه‌های آبی خواهان مشارکت و سرمایه‌گذاری ایران در ساخت نیروگاه آبی و استفاده از انرژی برقی تولید شده آنان شد.

وی همچنین خواهان مشارکت و سرمایه‌گذاری کشورمان در قالب شرکتی مشترک جهت تکمیل ساخت پالایشگاهی در این جمهوری شد.

اوماخانف از سفیر جمهوری اسلامی ایران دعوت کرد تا در سال جای میلادی با انجام سفر به جمهوری داغستان، با مقامات مربوطه(خصوصا انرژی) ملاقات کرده و با توانمندی‌های اقتصادی جمهوری خودمختار داغستان در راستای گسترش روابط بیشتر آشنا شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز