خبرگزاری کار ایران

لاریجانی در دیدار نایب‌رئیس مجلس یمن:

از برقراری صلح در منطقه حمایت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۵۰۴

ایران همواره برای برقراری ثبات در تمام کشورها تلاش می‌‌کند و در موضوع یمن نیز از تمام ظرفیت خود برای ایجاد صلحی پایدار استفاده می‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر سوءتفاهم‌هایی بین گروه‌های مختلف سیاسی در کشور یمن وجود دارد، باید از طریق گفت‌وگو مسائل حل شود و در این زمینه نقش پارلمان می‌تواند موثر باشد.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی در دهمین اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری‌ اسلامی گفت: سوءتفاهمات بین گروه‌های سیاسی یمن باید از طریق گفت‌وگو حل شود و ما همواره از برقراری صلح در منطقه حمایت میکنیم.

وی افزود: ایران همواره برای برقراری ثبات در تمام کشورها تلاش می‌‌کند و در موضوع یمن نیز از تمام ظرفیت خود برای ایجاد صلحی پایدار استفاده می‌کند.

رئیس مجلس با بیان اینکه در شرایط ناامنی، پیشرفت حاصل نمی‌شود، یادآور شد: اگر سوءتفاهم‌هایی بین گروه‌های مختلف سیاسی در کشور یمن وجود دارد، باید از طریق گفت‌وگو مسائل حل شود و در این زمینه نقش پارلمان می‌تواند موثر باشد.

نایب رئیس مجلس یمن نیز در این دیدار با اشاره به نقش سازنده ایران در منطقه گفت: آقای دکتر لاریجانی شما یک شخصیت بین‌المللی تأثیرگذار هستید، بنابراین امیدوارم تمام تلاش خود را انجام دهید تا زمینه برقراری ثبات در یمن فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: هر نوع کشتاری می‌تواند زیان‌های اجتماعی در پی داشته باشد، بنابراین باید همه کشورهای اسلامی برای برقراری ثبات و صلح پایدار تلاش کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز