خبرگزاری کار ایران

ابوترابی‌فرد در جمع خبرنگاران:

شکست بر رژیم اسرائیل محتمل شده است

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۴۹۶

آنها گمان نمی‌کردند این چنین پی در پی در همه عرصه‌ها شکست بخورند امروز نیز ما شاهد پیروزی ملت یمن در اردوگاه اسلام در برابر اردوگاه لبریز از شرک و کفر هستیم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رژیم اسرائیل فهمیده است که شکست خورده است بنابراین امروز مستقیما دخالت می‌کند، ما باید امروز بدانیم شکست اردوگاه کفر و شرک در سوریه ماندگار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد در حاشیه مراسم تشییع پیکر سردار الله‌دادی در جمع خبرنگاران گفت: از تجارب، دانش، ایمان و انگیزه در کنار ملت مظلوم لبنان، ‌حزب‌الله با تمام وجود در حال انجام وظیفه است.

وی ادامه داد: ملت مظلوم سوریه نیز با تمام وجود مقابل نظام سلطه، اردوگاه کفر(اسرائیل) با تمام توان ایستاده است.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم اسرائیل فهمیده است که شکست خورده است بنابراین امروز مستقیما دخالت می‌کند، تصریح کرد: ما باید امروز بدانیم شکست اردوگاه کفر و شرک در سوریه ماندگار است و این یک افتخار به حساب می‌آید. آنها سعی کرده‌اند به هر روشی رجوع کنند تا بتوانند پیروز شوند ولی شکست بر آنها محتمل شده است

ابوترابی‌فرد با یادآوری اینکه آنها می‌خواستند ملت مظلوم سوریه را زیر چکمه‌‌های مزدوران آمریکا و داعش قرار دهند و استخوان آنها را خرد کنند اما نتوانستند، خاطرنشان کرد: آنها حتی می‌خواستند استخوان‌های ملت مقاوم و مظلوم در بغداد را زیر چکمه‌های داعش قرار دهند و از همه توان خود نیز در این راه استفاده کردند اما در این راه امروز نیز شکست خوردند و این مقاومت نشان از اقتدار امت اسلامی و عرب است که آنها در لبنان، سوریه و عراق نتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند.

وی با اشاره به حوادثیمن نیز ابراز داشت: آنها گمان نمی‌کردند این چنین پی در پی در همه عرصه‌ها شکست بخورند امروز نیز ما شاهد پیروزی ملت یمن در اردوگاه اسلام در برابر اردوگاه لبریز از شرک و کفر هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز