خبرگزاری کار ایران

بروجردی در پیامی خطاب به دبیرکل حزب الله لبنان:

رزمندگان حزب‌الله بی‌تردید انتقام سختی از صهیونیست‌ها خواهند گرفت

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۰۳۸

این سنت الهی و کلام معصوم بدون تردید محقق خواهد شد که «یوم المظلوم علی الظالم اشد من یوم الظالم علی المظلوم» بدون تردید رزمندگان دلیر حزب‌الله انتقام سختی از صهیونیست‌ها خواهند گرفت و پاسخ پشیمان‌کننده‌ای به آنان خواهند داد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پیامی به دبیرکل حزب‌الله لبنان در پی حمله هوایی صهیونیست‌ها به استان قنیطره، گفت: رزمندگان حزب‌الله بی‌تردید انتقام سختی از صهیونیست‌ها خواهند گرفت.

به گزارش ایلنا، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی خطاب به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان شهادت تعدادی از مجاهدین حزب‌الله در حمله تروریستی هوایی رژیم صهیونیستی به استان «قنیطره» در جنوب سوریه را تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله

دبیرکل حزب‌الله لبنان

السّلام علیکم و رحمة‌الله و برکاته

با کمال تأسف و تأثر از خبر شهادت تعدادی از مجاهدین حزب‌الله لبنان از جمله آقای «جهاد مغنیه» فرزند مبارز بزرگ شهید عماد مغنیه در حمله تروریستی هوایی رژیم صهیونیستی به استان «قنیطره» در جنوب سوریه مطلع شدم.

این جنایت شنیع و نفرت‌انگیز در تبانی آشکار با قوانین و مقررات بین‌المللی که به کرات از سوی اشغالگران جنگ‌طلب صهیونیست تکرار شده است با هدف تضعیف محور مقاومت علیه تروریسم و اشغالگری در منطقه صورت می‌گیرد.

اینجانب ضن محکوم نمودن شدید این جنایت جدید و اقدام تروریستی صهیونیست‌ها، شهادت مبارزان سلحشور و قهرمان حزب‌الله لبنان را به ملت مقاوم و شهید پرور لبنان و حزب‌الله تبریک و تسلیت گفته و بر این باورم که خون این عزیزان ضامن بقای حرکت مبارک مقاومت در برابر سیاست‌های سیاه استکباری رژیم صهیونیستی و همدستان تکفیری آنها و موجب آبیاری درخت تنومند ایثار و ایستادگی رزمندگان مقاوم حزب‌الله لبنان خواهد شد. این سنت الهی و کلام معصوم بدون تردید محقق خواهد شد که «یوم المظلوم علی الظالم اشد من یوم الظالم علی المظلوم» بدون تردید رزمندگان دلیر حزب‌الله انتقام سختی از صهیونیست‌ها خواهند گرفت و پاسخ پشیمان‌کننده‌ای به آنان خواهند داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز