خبرگزاری کار ایران

تابش در گفت‌وگو با ایلنا:

مجلسی که تحمل یک نطق را ندارد٬ علیه یک رسانه طومار امضا می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۵۳۷

اصلاح‌طلبان قدرت بروز و ظهورشان فقط در رسانه‌ها و مطبوعات بود که در حال حاضر هم نه به آن شدت٬ بنابراین باید خودشان تا حدی ملاحظه کنند و دوام خود نگه دارند.

نماینده اصلاح‌طلب مجلس تاکید کرد: مجلس ما وقتی نمی‌تواند نطق یکی از همکاران خود را درباره قانون اساسی تحمل کند. بعید هم نیست علیه یک رسانه دست به امضای طومار بزند.

محمدرضا تابش در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا٬ در خصوص اینکه در دولت یازدهم رسانه‌های اصلاح‌طلب همچنان تحت فشار هستند و منزوی‌تر شده‌اند٬ گفت: این موضوع را نمی‌توانیم مربوط به دولت روحانی بدانیم. انصافا عملکرد وزارت ارشاد در گسترش فعالیت‌های مطبوعاتی قابل تقدیر است. ما باید شرایط کلی کشور را تعدیل کنیم.

نماینده مردم اردکان ادامه داد: درست است دولت عوض شده است و آقای روحانی آمده٬ اما ساختار و نگاه برخی نهادها مثلا دستگاه قضا٬ همان است. به بیان دیگر نه تنها قوه مجریه٬ بلکه قوای دیگر هم باید بسترساز حرکت‌های قانونمند باشند و دولت نیز باید سیاست‌هایش را با تعامل بیشتر پیش ببرد.

وی افزود: چنین موضوعاتی بیشتر به خود اهالی مطبوعات برمی‌گردد٬ که در هر صورت باید ملاحظاتی داشته باشند تا شان خود را در رسانه‌‌ای که در آن می‌نویسند٬ حفظ کنند و این طور نباشد که جایگاه‌شان را متزلزل سازند و عده‌ای هم در کنار این موضوع بیکار شوند.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس٬ اظهار داشت: در فضای دولت قبلی٬ با چالش‌هایی که اصولگرایان به وجود می‌آوردند، اصلاح‌طلبان قدرت بروز و ظهورشان فقط در رسانه‌ها و مطبوعات بود که در حال حاضر هم نه به آن شدت٬ بنابراین باید خودشان تا حدی ملاحظه کنند و دوام خود نگه دارند.

نماینده مردم اردکان درباره امضای تعداد بسیاری از نمایندگان اصولگرا برای بسته شدن روزنامه‌ای که زمان زیادی از انتشارش نگذشته بود٬ خاطرنشان کرد: مجلس ما وقتی نمی‌تواند نطق یکی از همکاران خود را درباره قانون اساسی تحمل کند. بعید هم نیست علیه یک رسانه دست به امضای یک طومار بزند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز