خبرگزاری کار ایران

بازدید فرماندار خرم آباد از راهدارخانه‌های رازان، زاغه و بیران شهر

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۲۸۰

فرماندار خرم آباد امروز ضمن بازدید از راهدارخانه های زاغه و بیران شهر در جریان روند کاری و فعالیت‌های پرسنل زحمتکش راه و شهرسازی شهرستان خرم آباد قرار گرفت.

فرماندار خرم آباد امروز ضمن بازدید از راهدارخانه‌های زاغه و بیران شهر در جریان روند کاری و فعالیت‌های پرسنل زحمتکش راه و شهرسازی شهرستان خرم آباد قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حبیب اله خجسته‌پور، امروز ضمن بازدید از راهدار خانه‌های های بخش زاغه و بیران شهر گفت: راهدارخانه‌های این دو جاده ترانزیتی آمادگی کامل را برای مقابله با شرایط جوی سرد زمستانی، یخبندان‌ها و برفگیر شدن جاده‌ها دارند.

خجسته‌پور گفت: در مجموع ۵ دستگاه کامیون حمل نمک مجهز به تیغه برف روب جاده‌ای، دو دستگاه گریدر، یک دستگاه بوردوزل، ۱۰ دستگاه تراکتور مجهز به تیغه برف روب و سه دستگاه ماشین حمل سوخت همراه با ۳۰ نفر پرسنال زحمتکش به صورت شبانه روز ی در ۱۶۰ کبلوم‌تر از جاده‌های اصلی و روستایی این مناطق استان خدمت رسانی می‌کنند.

وی افزود: این نیرو‌ها از ۱۵ آذر تا پایان تعطیلات عید در این راهدارخانه‌ها حضور دارند و جدا از حفظ ایمنی جاده‌ها به هموطنانی که به هر نحوی در جاده‌ها می‌مانند به خدمت رسانی می‌پردازند.

فرماندار خرم آباد در پایان گفت: شماره تلفن ۲۴ ساعته ۳۳۴۰۶۳۲۱ جهت اعلام وضعیت جوی، وضعیت جاده‌ها و حوادثجاده‌ای استان در خدمت هم میهنان عزیز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز