خبرگزاری کار ایران

شجاعی در همایش سراسری اصلاح‌طلبان کشور:

اهمیت زنان تنها تا پای صندوق‌های رای معنا ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۸۴۳

تجربه‌های گذشته گفته است که اگر با هم اتحاد داشته باشیم مانند سال ۹۲ به پیروزی خواهیم رسید اما اگر مانند سال ۸۴ عمل کردیم شکست خواهیم خورد.

رئیس مجمع زنان اصلاح‌طلب ایران تاکید کرد: اصلاح طلبی یک جریان ریشه‌دار در انقلاب است و زمانی که این انقلاب رخ داد اصلاح طلبی از‌‌‌ همان اوایل در انقلاب به وجود آمد لذا اصلاحات قدمتی به درازای انقلاب دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زهرا شجاعی در همایش سراسری اصلاح طلبان کشور با اشاره به قدمت و جنس جریان اصلاح طلبی اظهار داشت: ریشه‌های اصلاح طلبی، هم در تفکر عالمان و هم در ابعاد دیگر کشور به وضوح دیده می‌شود که این ریشه‌ها در انقلابی که توسط معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) رخ داد، وجود داشته و مشهود است.

وی ادامه داد: گفتمان اصلاح‌طلبی بر اساس مردم‌سالاری، مردم‌داری شایسته، توسعه، امنیت و اخلاقی‌ست که این اخلاق متاسفانه امروز گم شده است و باید دانست که انسان از آن روی که مخلوق خداست اهمیت دارد و جنسیت و رنگ ملاک نیست و تنها علم، تقوا و جهاد ملاک است، بنابراین جنسیت یک کرامت نیست.

شجاعی افزود: صفت خداوند کریم و رزاق است و باید دانست اهمیت و کرامت زنان تنها پای صندوق‌های رای معنا ندارد چراکه جدی گرفتن سرمایه انسانی نظام٬ همانگونه که آقای خاتمی اشاره می‌کنند٬ حائز اهمیت است.

رئیس مجمع زنان اصلاح‌طلب با تاکید بر تشکیل دولت تدبیر و امید ابراز داشت: تشکیل دولت تدبیر و امید برای ما سهم‌خواهی به وجود نمی‌آورد و تنها ابعاد استفاده و مشارکت‌دهی زنان و ظرفیت‌های آنان برای ما بسیار مهم است و اکنون که تفکر اصلاحات توانسته در میان جامعه طنین‌انداز شود، بیش از هر زمان دیگر نیازمند وحدت و یکپارچگی هستیم.

این فعال اصلاح‌طلب در پایان با اشاره به سال‌های ۸۴ و ۹۲ اعلام کرد: تجربه‌های گذشته گفته است اگر با هم اتحاد داشته باشیم٬ مانند سال ۹۲ به پیروزی خواهیم رسید اما اگر مانند سال ۸۴ عمل کردیم٬ شکست خواهیم خورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز