خبرگزاری کار ایران

صادق خرازی در جمع خبرنگاران:

انتخابات سال آینده قطعا دو قطبی است / تولد اصلاحات در محیط افراطی شکل نمی‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۸۲۶

اصلاحات در سرزمین اعتدل متولد می‌شود. تولد اصلاحات در محیط تندروی شکل نمی‌گیرد بلکه در محیط‌های سیاسی که در آن طمئنینه و آرامش است شکل می‌گیرد.

رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: انتخابات آینده مطلقا یکی از انتخابات‌های دو قطبی ایران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا٬ سیدصادق خرازی افزود: طبیعی است شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مسئولیت هماهنگی میان همه گروه‌ها و اندیشه‌های فکری اصلاحات را برعهده دارد٬ ندا هم به عنوان یکی از گروه‌های اصلاح‌طلب در چارچوب وظایفی که دارد٬ از هماهنگی و همکاری خودش با جبهه اصلاحات مضایقه‌ای نمی‌کند.

خرازی با بیان اینکه موقعیت امروز ممتاز است٬ گفت: در این موقعیت اگر با وحدت، همت و با اتحاد و جلوگیری از هر گونه انحراف تلاش کنیم٬ می‌توانیم موقعیت ویژه‌ای را در کسب کرسی‌های انتخابات آینده مجلس به دست بیاوریم.

رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان افزود: حزب ندا به عنوان یکی از جریان‌های جدید اصلاح‌طلبی٬ حتما منویات خود را در متن اصلاحات پیگیری می‌کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: امروز همه صحبت از وحدت و همگرایی دارند٬ با وجود آقای خاتمی به عنوان مسئول جریان فکری اصلاحات اصلاح‌طلبی در ایران اگر حرف‌شنوی خوبی وجودداشته باشد٬ می‌توان وحدت خوبی داشت و به آینده امیدوار بود.

وی در باره تعامل اصولگرایان در انتخابات آینده و برگزاری انتخابات آینده گفت: انتخابات سال آینده قطعا یکی از انتخابات دو قطبی ایران است.

خرازی درباره مخالفت‌هایی که درخصوص حزب ندا صورت گرفته است٬ گفت: از زمان دکتر مصدق تا کنون هر حزبی که در ایران متولد می‌شود٬ با واکنش‌های درونی و بیرونی، واگرایی و همگرایی روبرو می‌شود. زمان مشخص می‌کند که این احزاب چه جایگاهی می‌توانند داشته باشند٬ اما عملکرد خود حزب و مسئولان آن نیز بسیار تعیین کننده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره حضور خزعلی و برخی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب که در گذشته محاکمه شده‌اند٬ در این همایش گفت: راجع به افراد صحبت نمی‌کنم اما معتقدم اصلاحات در سرزمین اعتدل متولد می‌شود. تولد اصلاحات در محیط تندروی شکل نمی‌گیرد بلکه در محیط‌های سیاسی که در آن طمئنینه و آرامش است شکل می‌گیرد.

خرازی در پاسخ به این سوال خبرنگار ایلنا٬ درباره احراز هویت حزب ندا در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نهادی است که در میان گروه‌های اصلاح‌طلب که به هماهنگی می‌پردازد٬ طبیعی است که هر جایی با مبانی و مرامنامه حزب ندا باشد٬ همکاری می‌کنیم زیرا ما به همگرایی معتقدیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز