خبرگزاری کار ایران

رییس جمهور در دیدار جانباز شهاب الدین بصام تبار:

عظمت و عزت کشور به خاطر مقاومت و فداکاری ایثارگران دوران دفاع مقدس است

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۶۲۰

اگر در آن دوران در برابر دشمن سر خم کرده و ایستادگی انجام نمی‌شد امروز چیزی از انقلاب و کشور باقی نمانده بود لذا همه داشته هایمان در سایه دفاع مقدس است.

رییس جمهور بصورت سرزده در منزل جانباز ۷۰ درصد سید شهاب الدین بصّام تبار حضور یافت و ضمن دلجویی از وی از ایثار و فداکاری این جانباز سرافراز و خانواده وی تجلیل کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این دیدار که در فضایی بسیار صمیمی و دوستانه برگزار شد، فداکاری و ایثار جانبازان را اقدامی بسیار بزرگ و ارزشمند توصیف کرد و اظهار داشت: خدمت به ایثارگران و جانبازان و خانواده آنان را برای خود افتخار می دانیم چرا که شما در راه رضای خدا و برای دفاع از کشور و مردم هستی و جان خود را در راه انقلاب و اسلام در طبق اخلاص قرار دادید.

روحانی خاطر نشان کرد: امروز اگر در دنیا از عظمت و عزت برخوردار هستیم به خاطر ایثار فداکاری، ایستادگی و مقاومت همه کسانی است که در صحنه و دوران دفاع مقدس حضور داشتند.

رییس جمهور تصریح کرد: اگر در آن دوران در برابر دشمن سر خم کرده و ایستادگی انجام نمی‌شد امروز چیزی از انقلاب و کشور باقی نمانده بود لذا همه داشته هایمان در سایه دفاع مقدس است.

روحانی همچنین ایثار و فداکاری همسران جانبازان را اقدامی به مراتب ارزشمند تر و قابل تجلیل دانست و خطاب به همسر این جانباز سرافراز اظهار داشت: اینکه داوطلبانه به صحنه ایثار و فداکاری قدم گذاشته و راه خدمت به یک جانباز را انتخاب کرده اید بی تردید ازجایگاه بسیار بالا و ارزشمندی برخوردار هستید و بدون شک در اجر ایثارگران سهیم می باشید.

در این دیدار صمیمی دختر جانباز بصام تبار، یکی از آثار و تابلو های هنری خود را به رییس جمهور اهداء کرد.

در این دیدار که حجت الاسلام والمسلمین شهیدی معاون رییس جمهور در امور ایثارگران و رییس بنیاد شهید و حسین فریدون دستیار ارشد رییس جمهور نیز حضور داشتند، لوح تقدیری از سوی دکتر روحانی به خانواده این جانباز تقدیم شد.
سیدشهاب الدین بسطام تبار در سن ۲۱ سالگی و در عملیات والفجر ۸ در منطقه جزیره ام الرصاص به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز