خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات در شهرستان جم:

سازوکار توسعه٬ یکپارچکی اقشار مختلف مردم است

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۵۲۵

با توافق‌های انجام‌شده در مذاکرات٬ صدور نفت افزایش یافته و بسیاری از پول‌های کشورمان در بانک‌های بین‌ المللی آزاد شده و تمام انبارهای کالاهای اساسی کشور پر است و می‌تواند پاسخگوی نیاز‌ها باشد.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه با حضور تمام جریانات و احزاب می‌توان در عین تضارب افکار در زیر یک پرچم به نام ولایت فقیه و رهبری امور مملکت را ساماندهی کرد٬ تاکید کرد: راهکار و ساز و کار اصلی برای توسعه، پیشرفت و پایداری نظام اسلامی حفظ انسجام، وحدت و یکپارچکی اقشار مختلف مردم است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی که در جریان سفر استانی هئیت دولت به بوشهر سفر کرده بود٬ در جمع مردم شهرستان جم از توابع این استان گفت: دولت یازدهم معتقد است با حضور تمام جریانات و احزاب می‌توان در عین تضارب افکار در زیر یک پرچم به نام ولایت فقیه و رهبری امور مملکت را ساماندهی کرد.

علوی افزود: راهکار و سازوکار اصلی برای توسعه، پیشرفت و پایداری نظام اسلامی حفظ انسجام، وحدت و یکپارچکی اقشار مختلف مردم است.

وزیر اطلاعات بیان کرد: ایران اسلامی امروزه با همت و تلاش دولتمردان، حمایت رهبری و پشتوانه عظیم ملت از جایگاه ویژه و قابل قبولی در دنیا برخوردار است.

حجت‌الاسلام علوی افزود: با توافق‌های انجام شده در مذاکرات بین‌المللی صدور نفت افزایش یافته و بسیاری از پول‌های کشور در بانک‌های بین‌المللی آزاد شده و تمام انبارهای کالاهای اساسی کشور پر است و می‌تواند پاسخگوی نیاز‌ها باشد.

وی در ادامه گفت: فشار سنگین بین‌المللی اکنون در هم شکسته، مذاکره‌کنندگان کشورهای غربی در مقابل ایران زانو زده‌اند. مذاکره‌کنندگان ایرانی اکنون تمام سعی خود را برای دفاع از حقوق ملت ایران می‌کنند٬ رهبر معظم انقلاب نیز به صراحت از دولت حمایت کردند لذا هم اکنون کارخانجات آرام آرام فعالیت مثبت خود را آغاز کرده و تولید را از سر گرفته‌اند.

وزیر اطلاعات تایید و تاکید رهبر معظم انقلاب نسبت به اقدامات دولت یازدهم را در ابعاد مختلف یادآور شد و گفت: ایشان بار‌ها عملکرد رییس جمهوری و دولت را مورد حمایت خود قرار داده‌اند که خود از برکات تدبیر در این جامعه محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام علوی احیای اخلاق اجتماعی و سیاسی را سرلوحه کار‌ها و برنامه‌های دولت دانست و گفت: توسعه اخلاق حسنه همواره از تاکیدات مهم دین مبین اسلام و از اهمیت ویژه‌ای دارد.

وزیر اطلاعات ابراز داشت: اهتمام ویژه دولت بر رفع مشکلات و ایجاد رفاه اجتماعی برای ملت در ابعاد مختلف استوار است.

حجت‌الاسلام علوی با اشاره به توجه و اجرای برنامه‌های راهبردی و عملی دولت یازدهم نسبت به جامعه ایثارگران گفت: خانواده‌های معزز شهدا سرمایه‌های اصلی این نظام و انقلاب هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز