خبرگزاری کار ایران

آقامحمدی در تذکر شفاهی؛

سخنان وزیر اطلاعات درباره شنود دفتر مطهری پخش شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۳۸۴

آقای معاون مطبوعاتی شما از فساد نمی‌ترسید، بلکه از برخورد سپاه با فساد سیاسی می‌ترسید. شما که یک میلیارد و دویست میلیون تومان از بودجه وزارت ارشاد را به هفته‌نامه خود اختصاص داده‌اید؟

نماینده خرم‌آباد گفت: من تقاضا دارم مذاکرات ضبط شده و سخنان وزیر اطلاعات در کمیسیون امنیت ملی درباره شنود دفتر ایشان(مطهری) پخش شود و همه بدانند به چه منظور و چرا بوده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، در جلسه علنی امروز مجلس آقامحمدی نماینده خرم‌آباد در تذکری شفاهی به وزیر ارشاد و هیات نظارت نسبت به برخورد این وزارتخانه و این هیات با روزنامه اصولگرای " وطن امروز " که خبر مرگ پادشاه عربستان را اعلام کرده بود و مقایسه آن با برخورد با سایت " خبر آنلاین " گفت: سایت خبر آنلاین که متعلق به معاون مطبوعاتی است، در یک اقدام وقیحانه سپاه پاسداران را به فساد متهم کرده است.

وی ادامه داد: ‌ آقای معاون مطبوعاتی شما از فساد نمی‌ترسید، بلکه از برخورد سپاه با فساد سیاسی می‌ترسید. شما که یک میلیارد و دویست میلیون تومان از بودجه وزارت ارشاد را به هفته‌نامه خود اختصاص داده‌اید امروز چه جوابی دارید و آن را براساس مصوبه شورای عالی امنیت ملی می‌دانید؟

آقا محمدی تصریح کرد: شورای عالی امنیت ملی حکم به حصر سران فتنه داده است اما ما شاهد هستیم که در روزنامه‌های زنجیره‌ای هر روز این خط قرمز را نادیده می‌گیرند ولی شما برخوردی نمی‌کنید.

وی گفت: یکی از همین روزنامه‌ها در تیتر اول خود نوشته است من شارلی هستم، شارلی همان کسی است که علیه پیامبر اسلام مطالب و کاریکاتوری چاپ کرده است چرا با این موضوعات برخورد نمی‌کنید.

وی درباره اتفاقات روز یکشنبه نیز گفت: این آقا در مورد نطق خود می‌گوید شنیدن حرف نماینده حق مردم است، من تقاضا دارم مذاکرات ضبط شده و سخنان وزیر اطلاعات در کمیسیون امنیت ملی درباره شنود دفتر ایشان پخش شود و همه بدانند به چه منظور و چرا بوده است.

آقامحمدی درباره مشاور عالی رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌ها گفت: این موضوع بیشتر باعثتفرقه است و چه معنا می‌دهد اگر می‌خواهید پول مفت بدهید به عنوان دیگری بدهید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز