خبرگزاری کار ایران

ترقی در گفت‌وگو با ایلنا؛

مشکلی برای اینکه موتلفه و پایداری در یک مسیر باشند وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۲۵۵

دیدارهای موتلفه و جبهه پایدرای در راستای موضوع وحدت اصولگرایی است و هیچ مشکلی بین این موضوع که حزب موتلفه بتواند با پایداری در یک مسیر باشد٬ وجود ندارد.

سخنگویی حزب موتلفه گفت: دیدارهای حزب موتلفه اسلامی و جبهه پایدرای در راستای موضوع وحدت اصولگرایی است.

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در مورد وحدت اصولگرایی و در پاسخ به این سوال که چرا با امضای قسم‌نامه هم این جریان هیچ‌گاه به موفقیت موردنظر دست پیدا نکرد٬ گفت: اصولگرایان هیچ‌گاه قسم‌نامه‌ای امضا نکردند٬ تنها در انتخابات ریاست جمهوری گذشته نتوانستند به وحدت دست یابند ولی در انتخابات مجلس چند دوره گذشته وحدت داشته و توانستند اکثریت را به خوداختصاص دهند.

وی ادامه داد: در شرایط امروز به دلیل بعضی از موضوعات مسئله وحدت را جدی‌تر دنبال می‌کنند و منسجم‌تر عمل می‌کنند. اصولگرایان از انتخابات مجلس هفتم به بعد همیشه بر مشی وحدت حرکت کرده و توانستند پیروز باشند.

ترقی درباره دیدار موتلفه و پایداری گفت: دیدارهای حزب موتلفه اسلامی و جبهه پایدرای در راستای موضوع وحدت اصولگرایی است و به نظر من هیچ مشکلی بین این موضوع که موتلفه بتواند با پایداری در یک مسیر باشند وجود ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز