خبرگزاری کار ایران

رئیس پارلمان ونزوئلا:

فراخوان اعتصاب ملی مخالفان با شکست مواجه شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۲۱۳

فراخوان اعتصاب ملی که توسط برخی گروه‌های مخالف دولت اعلام شد، با شکست رو به رو شد.

رئیس پارلمان ونزوئلا امروز - سه‌شنبه - گفت که فراخوان اعتصاب ملی مخالفان به صورت گسترده با شکست مواجه شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پرنسالاتینا، «دیوسدادو کابیو» رئیس پارلمان ونزوئلا امروز گفت که فراخوان اعتصاب ملی که توسط برخی گروه‌های مخالف دولت اعلام شد، با شکست رو به رو شد.

کابیو گفت که گروه‌های مخالف از ماه‌ها پیش به دنبال خارج کردن ملت ونزوئلا از راه خود و دیدن وقوع فاجعه در این کشور بودند.

وی افزود که اکثریت مردم ونزوئلا از قشر کارگر هستند و سرگرم کار و زندگی خود هستند.

رئیس پارلمان ونزوئلا تاکید کرد که قشر کارگر تنها گروهی که در این کشور می‌تواند اعتصاب ملی ایجاد کند، اما هیچ‌گاه در برابر دولتی که به آن‌ها خدمت می‌کند، نمی‌ایستد.

کابیو همچنین تصریح کرد که در گذشته مشکلات کودتا و سقوط قیمت نفت وجود نداشت، اما هر بار مردم آگاهی بیشتری به دست می‌آورند.

در همین حال، «نیکلاس مادورو» رئیس‌جمهوری ونروئلا در طول دیدار از قطر به عنوان یکی از کشورهای صادرکننده نفت، درباره خطر احتمال برخی ناآرامی‌ها و اعتصاب‌های جدید در شهر «کاراکاس» پایتخت ونزوئلا خبر داد.

مقام‌های ونزوئلا از ابتدای سال میلادی جدید هشدار دادند که یکی از احزاب راست‌گرای مخالف دولت در تلاش است تا با انتشار اخبار کذب درباره کمبود برخی کالا‌ها در سطح کشور و اقدام‌های خشونت‌آمیز، نظر مردم را نسبت به دولت منحرف کند.

برخی گروه‌های مخالف دولت اخیرا تلاش کردند تا در کاراکاس و «تاچیرا» ایالتی مرزی در غرب ونزوئلا دست به تظاهرات بزنند که با دخالت ماموران امنیتی این کشور، وضعیت کشور به حالت عادی و کنترل‌شده بازگشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز