خبرگزاری کار ایران

نوبخت در جلسه کمیسیون تلفیق:

حدود ۷۵ درصد از پیش بینی‌ها برای وصول درآمدها در سال ۹۳ تحقق یافته است

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۹۱۲

گزارشی که شب گذشته از خزانه داری کل کشور دریافت کردم مبنی بر این است که تا تاریخ ۱۱ دی ماه سال جاری، منابع و مصارف کشور مشخص شده که بر این اساس، ۱۲۸ هزار میلیارد تومان به خزانه واریز شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با بیان اینکه که تا تاریخ ۱۱ دی ماه سال جاری، ۱۲۸ هزار میلیارد تومان به خزانه واریز شده است، گفت: با توجه به میزان دریافتی منابع از سوی خزانه، می توان عنوان کرد که حدود ۷۵ درصد از پیش بینی ها برای وصول درآمدها تحقق یافته است.

به گزارش ایلنا، محمدباقر نوبخت عصر امروز(دوشنبه) در اولین جلسه کمیسیون تلفیق بودجه با ارایه گزارشی از عملکرد بودجه در سال جاری به نمایندگان مجلس، اظهار داشت: علیرغم اختلاف ۲۵ درصدی در عملکرد با بودجه مصوب سال ۹۳، تدابیری اندیشیده شده که مجبور نشویم تا آخر سال جاری به مجلس متمم یا لایحه اصلاحی برای جبران کسری بودجه ارایه کنیم.

نوبخت خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش قیمت نفت در سال جاری و به تبع آن، عدم وصول بخشی از سایر درآمدهای دیگر برنامه ریزی‌ها به صورتی بوده که در سال ۹۳ با کسری بودجه رو به رو نشویم.

وی افزود: گزارشی که شب گذشته از خزانه داری کل کشور دریافت کردم مبنی بر این است که تا تاریخ ۱۱ دی ماه سال جاری، منابع و مصارف کشور مشخص شده که بر این اساس، ۱۲۸ هزار میلیارد تومان به خزانه واریز شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تصریح کرد: با توجه به میزان دریافتی منابع از سوی خزانه، می توان عنوان کرد که حدود ۷۵ درصد از پیش بینی ها برای وصول درآمدها تحقق یافته است که این، یعنی اختلاف ۲۵ درصدی در عملکرد با بودجه مصوب سال ۹۳. البته تدابیری اندیشیده شده که مجبور نشویم به مجلس متمم یا لایحه اصلاحی برای جبران کسری بودجه ارایه شود.

نوبخت ادامه داد: برخی ارقامی که در لایحه بودجه سال ۹۴ پیشنهاد شده، باید با توجه به کاهش قیمت نفت و واقعیت‌های اقتصادی تعدیل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز