خبرگزاری کار ایران

با حکم استاندار تهران‎‎

فرمانداران شهرستان‌های بهارستان و رباط کریم معرفی شدند‌

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۹۱۱

معاون سیاسی انتظامی استانداری تهران، در جمع مدیران و اعضای شورای اداری شهرستان رباط کریم ضمن قدردانی از فعالیت‌های ۷ ساله بیژن سلیمان پور در فرمانداری شهرستان رباط کریم، علی بیگی را به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی کرد.

با صدور احکام جداگانه‌ای از سوی استاندار تهران، بیژن سلیمان‌پور به عنوان فرماندار جدید شهرستان‌ بهارستان و علی بیگی به عنوان فرماندار جدید رباط کریم منصوب شدند‌.
به گزارش ایلنا، سیدحسین هاشمی استاندار تهران در احکام جداگانه‌ای فرماندار شهرستان‌های بهارستان و رابط کریم را منصوب کرد.

در این احکام، که عصر امروز توسط علی چاوشی معاون سیاسی انتظامی استاندار تهران و با حضور در جلسات شورای اداری این دو شهرستان، ضمن تودیع فرمانداران سابق، فرمانداران جدید شهرستان‌های بهارستان و رباط کریم معرفی شدند.

چاوشی در جلسه شورای اداری شهرستان بهارستان، ضمن قدردانی از تلاش‌های ۱۴ ماهه سعید ناجی در شهرستان بهارستان، بیژن سلیمان‌پور را به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی کرد.

معاون سیاسی انتظامی استانداری تهران، در جمع مدیران و اعضای شورای اداری شهرستان رباط کریم نیز ضمن قدردانی از فعالیت‌های ۷ ساله بیژن سلیمان پور در فرمانداری شهرستان رباط کریم، علی بیگی را به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی کرد.

براساس تصمیمات وزارت کشور و استاندار تهران در طی چند روز گذشته موجی از جابه‌جایی‌ها در سطح فرمانداری‌های شهرستان‌های غرب استان تهران به وجود آمد که پس از تودیع همت‌الله هادی‌زاده فرماندار شهرستان شهریار، یوسفی مدیر کل امور سیاسی و انتخابات استانداری تهران سکان هدایت این فرمانداری را برعهده گرفت و روز گذشته با حکم وزیر کشور سعید ناجی از بهارستان به شهریار رفت و فرماندار این شهرستان شد.

در پی این تغییرات علی بیگی از مجموعه استانداری تهران به فرمانداری رباط کریم انتقال یافت وبه عنوان سرپرست فرمانداری رباط کریم معرفی شد و بیژن سلیمانپور هم به جای خالی ناجی در بهارستان اعزام شد و سرپرستی این فرمانداری را برعهده گرفت.

شهروندان شهرستان‌های غرب استان تهران امیدوارند، که در پی تصمیمات اخیر شاهد رشد و شکوفایی و بهبود هرچه بیشتر وضعیت این مناطق باشند‌.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز