خبرگزاری کار ایران

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:

تیم مذاکره کننده هسته‌ای با اقتدار از مواضع کشور دفاع خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۷۴۷

مردم شریف ایران، ملت رسول الله(ص) هستند و همانطور که آنها دوران شعب ابی طالب را گذراندند، مردم ولایتمدار ایران نیز این تحریم ها را خنثی خواهند کرد.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با تاکید بر اینکه تیم مذاکره کننده هسته‌ای با اقتدار از مواضع کشور دفاع خواهد کرد، اظهار کرد: تیم مذاکرات هسته‌ای ایران هرگز فریب خنده های آنان را نخواهد خورد

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سید رضا تقوی روز جمعه در جمع اصولگرایان اردستان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بسیار دغدغه دارند که تفرقه ایجاد نشود و از همه گروه ها، جناح ها و مسوولان می خواهند با پرهیز از اختلافات، وحدت را حفظ کنند.

وی با بیان اینکه هر ملتی که بخواهد به پیروزی برسد، باید از راه وحدت وارد شود، افزود: در داخل باید وحدت ملی و در خارج نیز باید وحدت امت مسلمان همواره حفظ شود.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با تبریک هفته وحدت به مسلمانان جهان، خاطر نشان کرد: پیامبر اعظم حضرت رسول اکرم(ص) از وحدت، همگرایی و مسجد شروع و مومنان را گرد هم جمع می کردند.

تقوی همچنین با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: یک طرف مستکبران با دست‌های چدنی و دستکش مخملی و طرف دیگر هیات ایرانی است.

وی تاکید کرد: تیم مذاکرات هسته‌ای ایران هرگز فریب خنده های آنان را نخواهد خورد و با اقتدار از مواضع کشور دفاع خواهد کرد.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به تحریم های غرب علیه ایران افزود: مردم شریف ایران، ملت رسول الله(ص) هستند و همانطور که آنها دوران شعب ابی طالب را گذراندند، مردم ولایتمدار ایران نیز این تحریم ها را خنثی خواهند کرد.

تقوی همچنین فتنه ۸۸ را یادآور شد و گفت: اگر روزی صلاح باشد و اسناد فتنه منتشر شود، مشاهده خواهید کرد که دشمن از ۱۵ سال پیش با شناسایی افراد و سرمایه گذاری روی آنها، نقشه را طراحی و قصد برچیدن نظام اسلامی را که با خون هزاران شهید آبیاری شده را داشته است.

وی به اصول گرایان اردستانی توصیه کرد: ضمن تشکیل شورای اصولگرایان در شهرستان، ناامید نشوند و به خود بیایند و بدانند آینده سختی در پیش دارند که باید همگرا و همراه باشند.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور همچنین تاکید کرد: ما مقلد رهبری هستیم و ضمن حمایت از دولت آن را نقد خواهیم کرد.

تقوی در سفر به شهرستان اردستان ضمن بازدید از مراحل ساخت مصلا های اردستان و زواره، در آیین کلنگ زنی دفاتر فرهنگی نورالائمه زواره و روستای «نیسیان» حضور یافت.

تقوی همچنین قول پرداخت دو میلیارد ریال اعتباربرای تکمیل مصلا های شهرهای زواره و اردستان داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز