خبرگزاری کار ایران

عراقچی خبر داد:

کری و ظریف چهارشنبه دیدار می‌کنند / سفر ریابکوف به تهران

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۷۰۶

متعاقبا طی روزهای ٢٥ الی ٢٧ دی هیات‌های مذاکره‌کننده ایرانی و آمریکایی در ژنو مذاکره دوجانبه خواهند داشت و روز ٢٨ دی نیز مذاکرات ایران و ١ + ٥ در سطح معاونین برگزار خواهد شد.

برنامه دیدارهای هیات مذاکره‌کننده هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران در ژنو اعلام شد.

به گزارش ایلنا، سید عباس عراقچی معاون وزیر امورخارجه و عضو ارشد گروه مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان در خصوص برنامه دیدارهای آتی دو جانبه و چند جانبه با اعضای گروه ١ + ٥ در تهران و ژنو اظهار داشت: روز دوشنبه ٢٢ دی آقای سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه و نماینده آن کشور در مذاکرات هسته‌ای جهت مذاکرات و رایزنی‌های دوجانبه هسته‌ای به ایران سفر می‌کند. وی در این سفر همچنین با آقای ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار خواهد کرد.

وی افزود: روز چهارشنبه ٢۴ دی نیز ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان و جان کری وزیر امور خارجه آمریکا به ژنو خواهند رفت تا پیش از مذاکرات دوجانبه معاونین خود با یکدیگر دیدار کرده و راهنمایی‌های لازم را به عمل آورند.

عضو ارشد گروه مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان افزود: متعاقبا طی روزهای ٢٥ الی ٢٧ دی هیات‌های مذاکره‌کننده ایرانی و آمریکایی در ژنو مذاکره دوجانبه خواهند داشت و روز ٢٨ دی نیز مذاکرات ایران و ١ + ٥ در سطح معاونین برگزار خواهد شد.

عراقچی افزود: قبل و بعد از این مذاکرات، با بقیه اعضای ۱ + ۵ نیز به صورت دو جانبه ملاقات و مذاکره صورت خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز