خبرگزاری کار ایران

شکایت رییس مرکز ارتباطات دفتر رییس جمهور از یک خبرگزاری + عکس

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۳۴۷

یکی از خبرگزاری‌های کشور روز دوشنبه در واکنش به این حرف روحانی که اعلام در عالم سیاست پسر عمه و پسر خاله نداریم گزارشی را با عنوان «همه پسرعمه های روحانی در دولت!» منتشر کرد.

رییس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رییس جمهور ضمن تکذیب خبر نسبت فامیلی خود با روحانی از خبرگزاری که این خبر را منتشر کرده بود شکایت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طاهره قیومی در پی انتشار خبری در خصوص نسبت فامیلی وی با حسن روحانی در یکی از خبرگزاری‌ها از آن رسانه رسما شکایت کرد.

قیومی معتقد است که به دلیل بازنشر بالای این خبر٬ رسانه مذکور باید پاسخگو باشد برای همین شکوائیه خود را به شکل رسمی به ثبت رسانده است.

قیومی اگرچه رییس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رییس جمهور است اما تاکید دارد این شکایت شخصی او از یک خبرگزاری است و ارتباطی به دولت ندارد.

گفتنی است یکی از خبرگزاری‌های کشور روز دوشنبه در واکنش به این حرف روحانی که «همه مردم باید از آمار، ارقام و طرح‌های اقتصادی در یک لحظه باخبر شوند؛ در اینجا پسرخاله و پسرعمه نداریم!» گزارشی را با عنوان «همه پسرعمه‌های روحانی در دولت!» منتشر کرد.

این خبرگزاری در گزارش مذکور ضمن درج تصویر طاهره قیومی مدعی شده بود که روحانی دایی مادر اوست.

به نظر می‌رسد علی‌رغم اینکه شهریور ماه سال گذشته، حسن روحانی، طی دستوری تمام شکایت‌های دولتی از رسانه‌ها را پس گرفته بود اما ظاهرا ادعای یک خبرگزاری، قیومی را وادار به شکایت کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز