خبرگزاری کار ایران

حکیمی‌پور به ایلنا خبر داد:

برگزاری همایش بزرگ اصلاح طلبان با حضور خاتمی و پیام هاشمی

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۱۴۸

تاریخ برگزاری همایش اصلاح طلبان بیست و پنجم ماه جاری خواهد بود که بر اساس برنامه‌ریزی٬ پیش‌بینی شده آقای خاتمی سخنران اصلی مراسم باشند.

رییس دوره‌ای‌ شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: همایش بزرگ اصلاح طلبان در ۲۵ دی ماه برگزار خواهد شد و تمام برنامه‌ریزی‌های مربوط به همایش٬ سخنرانان و مسائل دیگر انجام شده است.

احمد حکیمی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا؛ در خصوص نحوه برگزاری همایش و سخنرانان آن اظهار داشت: تاریخ برگزاری این همایش بیست و پنجم ماه جاری خواهد بود که بر اساس برنامه‌ریزی٬ پیش‌بینی شده آقای خاتمی به عنوان سخنران اصلی در مراسم حضور یابند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب همچنین تصریح کرد: در این همایش طبق برنامه‌ریزی پیش‌بینی شده پیامی از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی قرائت شود.

حکیمی‌پور افزود: برنامه‌ریزی‌های این همایش کاملا انجام شده است و امیدواریم طبق برنامه پیش برویم.

وی افزود: علاوه بر برنامه‌ریزی‌های فوق٬ قرار بر این است چند شخصیت اصلاح‌طلب و برخی از دبیران کل احزاب سخنرانی داشته باشند.

حکیمی‌پور در پایان گفت: برنامه دیگر همایش صدور قطعنامه‌ اصلاح‌طلبان خواهد بود که به مسائل روز و رویکرد اصلاح‌طلبان در انتخابات مربوط می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز