خبرگزاری کار ایران

آمریکا حضور نظامی خود در اسپانیا را گسترش می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۵۴۰

۸۵۰ نیروی نظامی آمریکایی در حال حاضر در فرونترا واقع در اسپانیا حضور دارند و پیش‌بینی می‌شود که این تعداد تا سه هزار نفر افزایش پیدا کند.

آمریکا تصمیم دارد با افزایش تعداد نیرو‌ها، حضور نظامی خود در اسپانیا را گسترش دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از پرنسالاتینا، آخرین گزارش‌های منتشر شده توسط تحلیل‌گران روزنامه‌های اسپانیایی حاکی از آن است که آمریکا تصمیم دارد با افزایش تعداد نیروهای نظامی خود در «مورون د لا فرونترا» در منطقه «آندلوس» واقع در «سویا»، این منطقه را به پایگاه نظامی دائم خود تبدیل کند.

۸۵۰ نیروی نظامی آمریکایی در حال حاضر در فرونترا حضور دارند و پیش‌بینی می‌شود که این تعداد تا سه هزار نفر افزایش پیدا کند.

مقام‌های اسپانیا نسبت به تاخیر درخواست آمریکا مبنی بر افزایش نیروهای نظامی خود در این کشور ابراز تعجب کردند، زیرا قرار بود این اقدام در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ انجام شود و در حال حاضر انجام این اقدام به تایید اصلاحیه جدیدی در کنگره آمریکا نیاز دارد.

اسپانیا در سال ۲۰۱۳ اجازه داد تا ۵۰۰ نیروی نظامی آمریکایی در این کشور مستقر شوند و تعداد آن‌ها را در سال ۲۰۱۴ به ۸۵۰ نفر افزایش داد.

هواپیماهای MV۲۲ آمریکایی نیز اجازه یافتند تا از تعداد شش فروند در سال ۲۰۱۳ به ۱۲ فروند در سال ۲۰۱۴ افزایش یابند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز