خبرگزاری کار ایران

صبح امروز در قم؛

پیکر آیت‌الله انصاری شیرازی تشییع و به خاک سپرده شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۳۰۹

مراسم تشیع پیکر آیت‌الله حاج شیخ یحیی انصاری شیرازی از شاگردان برجسته امام خمینی و علامه طباطبایی صبح امروز از ساعت ۹.۴۵ دقیقه از مسجد امام حسن عسگری(ع) قم به سمت حرم حضرت معصومه(س) انجام شد.

پیکر آیت‌الله حاج شیخ یحیی انصاری شیرازی با حضور برخی مراجع تقلید، نمایندگان بیت امام، و اقشار مختلف مردم در قم تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم٬ مراسم تشیع پیکر آیت‌الله حاج شیخ یحیی انصاری شیرازی از شاگردان برجسته امام خمینی و علامه طباطبایی صبح امروز از ساعت ۹.۴۵ دقیقه از مسجد امام حسن عسگری(ع) قم به سمت حرم حضرت معصومه(س) انجام شد و پیکر این فقیه عارف در مسجد آیینه حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد.

در این مراسم شخصیت‌های برجسته حوزوی چون آیت‌الله مکارم شیرازی، حجت‌الاسلام و المسلمین شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، آیت‌الله سیدحسن خمینی، نمایندگان بیوت مراجع عظام تقلید، آیت‌الله واعظ موسوی، سیداحمد خاتمی، ممدوحی و برخی دیگر از اعضای مجلس خبرگان رهبری، صالحی‌منش استاندار قم حمید آبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و برخی دیگر از اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

پس از مراسم تشییع پیکر نماز میت بر پیکر آیت‌الله انصاری شیرازی توسط آیت‌الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید شیعه در قم اقامه شد.
در ‌‌نهایت پیکر آیت‌الله انصاری شیرازی در نزدیکی مقبره شهید مطهری به خاک سپرده شد.

خاطرنشان می‌شود مراسم ترحیم این عالم برجسته حوزوی به همت دفتر مقام معظم رهبری و آیت‌الله مکارم شیرازی امشب و بعد از مراسم مغرب و اعشا در مسجد اعظم قم برگزار خواهد شد.

آیت‌الله حاج شیخ یحیی انصاری شیرازی در ساعات اولیه بامداد یکشنبه چهاردهم دی ماه بر اثر کهولت سن و بیماری در ۹۷ سالگی دار فانی را وداع گفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز