خبرگزاری کار ایران

داوری در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

دلیل شباهت سایت احمدی‌نژاد با پایگاه اطلاع رسانی ریاست‌جمهوری

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۲۷۸

رسمیت سمت‌ دو دوره رئیس جمهور این کشور در فرم ساختار گرافیکی این سایت باید رعایت می‌شد و به مخاطبان نیز القا می‌شد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری هما در مورد دلیل شباهت سایت مهر مردم به پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری٬ گفت: به هر حال این سایت رسمی دفتر احمدی‌نژاد است که دو دوره رئیس جمهور این کشور بوده بنابراین به نظر می‌رسد که باید رسمیت این سمت‌ها در فرم ساختار گرافیکی این سایت رعایت می‌شد و به مخاطبان نیز القا می‌شد.

عبدالرضا داوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص دستور احمدی‌نژاد برای تحلیل سخنان روحانی در همایش اقتصاد ایران عنوان کرد: بنده نه چنین خبری را دیدم و نه از اصل این دستور اطلاع دارم.

وی در مورد سایت مهر مردم و دلیل شباهت آن به پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری گفت: به هر حال این سایت رسمی دفتر احمدی‌نژاد است که دو دوره رئیس جمهور این کشور بوده بنابراین به نظر می‌رسد باید رسمیت این سمت‌ها در فرم ساختار گرافیکی این سایت رعایت و به مخاطبان نیز القا می‌شد.

عبدالرضا داوری با بیان اینکه روزنامه اینترنتی هما همچنان به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد، گفت: البته به دلیل مشکلاتی که سرورمان داشت با تغییرات فنی طی هفته‌های اخیر مواجه شدیم که از روز گذشته این مشکل برطرف شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز