خبرگزاری کار ایران

حاجی دلیگانی در نطق میان دستور:

ناف بودجه ۹۴ را از نفت می‌بریم

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۰۴۱

مجلس با یک تصمیم انقلابی ناف بودجه ۹۴ را از نفت ببرد تا هم دشمن مایوس شود و هم طرحی نو در ریل اقتصادی کشور در اندازیم.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس، ضمن قدردانی از دولت به خاطر استمهال سه ساله وام‌های بخش کشاورزی، یادآور شد: از آقای نوبخت انتظار می‌رود دستور تسریع در جبران خسارات وارده به کشاورزان صیفی‌کار را صادر کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا؛ حسینعلی حاجی دلیگانی در نطق میان دستور خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، گفت: آیا توجه دارید که دامداران ما دام‌های مادر را به سلاخی می‌برند؟ آیا می‌دانید این امر در سال آینده ما را با کاهش تولید گوشت قرمز مواجه می‌کند؟ و اینکه این کار عملا در مقابل سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قرار دارد؟ مگر شما مسئول تنظیم بازار نیستید، آیا خرید گوشت زنده به قیمت ۱۷ هزار تومان توسط دلال‌ها و فروش به مردم بین ۳۰ تا ۳۲ هزار تومان درست است؟ این هم به ضرر تولیدکننده است و هم مصرف‌کننده. اگر شما مسئول تنظیم بازار هستید پس چرا وقتی قیمت تمام شده هر کیلو مرغ ۴۱۰۰ است دلالان آن را به قیمت ۲۹۰۰ می‌خرند و آن را به قیمت پنج هزار یا بالا‌تر به مصرف‌کننده می‌فروشند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس ضمن قدردانی از دولت به خاطر استمهال سه ساله وام‌های بخش کشاورزی، یادآور شد: از آقای نوبخت انتظار می‌رود دستور تسریع در جبران خسارات وارده به کشاورزان صیفی‌کار را صادر کنند. همچنین به وزیر جهاد کشاورزی پیشنهاد می‌شود هر چه زود‌تر نظام جدول کشت را بر اساس نیازهای داخلی و بازار صادراتی کشورهای همجوار و جهان ارائه کنند تا شاهد تولید کم یا زیاد محصولاتی مثل سیب‌زمینی، پیاز، گوجه و صیفی‌جات نباشیم.

این نماینده مجلس خطاب به وزیر ورزش و جوانان نیز گفت: آیا اطلاع دارید بودجه ورزش در حساب‌ها بلوکه شده و بخش ورزش از آن بهره‌ای نمی‌برد؟ چرا بین جوانان نمی‌آیید؟

حاجی دلیگانی ادامه داد: ملت ایران صاحب بصیرت است و در تمام مقاطع حساس عزم خود را به منصه ظهور رسانده و می‌داند طرح عربی صهیونیستی کاهش قیمت نفت با هدف جلوگیری از گسترش انقلاب‌های منطقه در سوریه، عراق و… است٬ لذا مجلس با یک تصمیم انقلابی ناف بودجه ۹۴ را از نفت ببرد تا هم دشمن مایوس شود و هم طرحی نو در ریل اقتصادی کشور در اندازیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز