خبرگزاری کار ایران

ندیمی در تذکری مطرح کرد:

آقای لاهوتی باید عذرخواهی کند

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۸۸۲

می‌خواهم در مورد آقای لاهوتی انتقاد کنم که ایشان ضمن صحبتی که رای نیاورد به گونه‌ای که البته مزاح هم بود٬ ما را کسانی خطاب کردند که توانایی‌های کمتری نسبت به ایشان داریم.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه تاکید کرد: آقای لاهوتی بدانند در مورد اشتغال و چای صحبت کردن٬ به معنی این نیست که مردم ما در برابر آمریکا باختگی دارند و بیان بعضی از مسائل حتی مزاح آن هم در شان مجلس نیست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، ایرج ندیمی امروز در صحن علنی مجلس با تبریک ایام تولد امام صادق٬ خطاب به ابوترابی گفت: جناب آقای ابوترابی بر اساس ماده ۷۹ و ۷۷ که مربوط به جلسه قبل است حقی برای ما قائل شده که از آن حق استفاده می‌کنم.

نماینده مردم لاهیجان ادامه داد: می‌خواهم از یکی از برادران لنگرودی و شمالی‌ام در مورد آقای لاهوتی انتقاد کنم که ایشان ضمن صحبتی که رای نیاورد به گونه‌ای که البته مزاح هم بود٬ ما را کسانی خطاب کردند که توانایی‌های کمتری نسبت به ایشان داریم.

وی افزود: ما می‌گوییم که شما ضد آمریکا و خانواده شهید هستید٬ اما نمی‌توانید حتی با مزاح بگویید که مردم ما در برابر آمریکا باختگی دارند. شما جوری صحبت کردید که در شان مجلس نیست.

ندیمی خاطرنشان کرد: در مورد اشتغال و چای صحبت کردن به معنای توانایی پایین و خودباختگی در برابر آمریکا نیست و ما از شما می‌خواهیم که عذرخواهی کنید.

این در حالی است که پس از صحبت‌های ایرج ندیمی، ‌لاهوتی اجازه خواست تا پاسخ تذکر وی را بدهد.

همچنین باهنر با مورد خطاب قرار دادن لاهوتی مبنی بر اینکه کمی صبر کنید٬ اظهار داشت: قطعا در نگاه آقای لاهوتی هیچ گونه تعرضی وجود ندارد و فکر نمی‌کنم که ایشان منظور خاصی داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز