خبرگزاری کار ایران

عملیات ائتلاف ضد داعش برای پیاده کردن نیرو در سوریه ناکام ماند

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۳۹۵

هواپیماهای بین المللی ضد داعش به رهبری آمریکا شب گذشته دو بار تلاش کردند که در شهر «الرقه» در شمال سوریه نیرو پیاده کنند اما پس از درگیری با عناصر داعش ناکام شدند.

مخالفان سوری اعلام کردند که عملیات پیاده کردن نیرو توسط هواپیماهای ائتلاف بین المللی ضد داعش به رهبری آمریکا در شمال سوریه ناکام ماند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری آناتولی، مخالفان سوری تاکید کردند که هواپیماهای بین المللی ضد داعش به رهبری آمریکا شب گذشته دو بار تلاش کردند که در شهر «الرقه» در شمال سوریه نیرو پیاده کنند اما پس از درگیری با عناصر داعش ناکام شدند.

مخالفان سوری افزودند که شب گذشته برای نخستین بار از زمان آغاز بمباران داعش، جنگنده‌ها و هواپیماهای شناسایی ضد داعش به شکل گسترده‌ای بر فراز شهر الرقه به پرواز درآمده و ۱۳ بار منطقه «الفروسیه» و مقر تیپ ۱۷ را بمباران کردند.

مخالفان سوری تصریح کردند که هواپیماهای ائتلاف در ارتفاع بسیار پایین به پرواز درآمد و در زمان بمباران تلاش کردند که در منطقه شرقی الرقه نیرو پیاده کنند.

مخالفان سوری بدون اشاره به جزئیات گفتند که درگیری شدیدی نیز میان نیروهای ائتلاف و عناصر داعش در همین منطقه رخ داد.

به گفته مخالفان سوری در عملیاتی دیگر دو بالگرد ائتلاف تلاش کردند که در نزدیکی خیابان «الساقیه» در منطقه «السکن الشبابی» فرود آمده و نیرو پیاده کنند اما پس از آتشباری شدید و مستقیم عناصر داعش مجبور به ترک منطقه شدند.

برخی از مخالفان سوری این دو عملیات ناکام ائتلاف بین المللی ضد داعش برای نجات برخی گروگان‌ها انجام شد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز