خبرگزاری کار ایران

غفوری فرد جمع خبرنگاران:

اصول‌گرایان مخالف احیای خانه احزاب با شکل قبلی هستند

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۱۶۹

معنا ندارد که در خانه احزاب فقط یک گروه حضور داشته باشد. فلسفه خانه احزاب این است که هر دو گروه اصلاح‌طلب و اصولگرا در آن حضور داشته باشند و حضور یک گروه معنا ندارد.

دبیرکل اسبق خانه احزاب تاکید کرد: اصولگرایان مخالف احیای خانه احزاب با همان شکل و فرم قبلی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن غفوری فرد در حاشیه ششمین کنگره جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران درخصوص آخرین وضعیت بازگشایی و احیای خانه احزاب گفت: برخی‌ها معتقدند که خانه احزاب برند است و باید براساس شکل و فرم قبلی احیا شود اما برخی‌ نیز به دلیل ذهنیت منفی که نسبت به خانه احزاب دارند؛ معتقدند که خانه احزاب باید باعنوان کانون یا باشگاه احزاب فعالیت کنند.

وی ادامه داد: الان دیگر بحثمحتوایی کمتر شده و بحثفرم و قالب مطرح است.

عضو مجمع احیای خانه احزاب در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه تعداد امضا برای برگزاری مجمع عمومی خانه احزاب جمع‌آوری شده؛ اظهار داشت: طبق اساسنامه، مجمع عمومی زمانی تشکیل می‌شود که دو سوم احزاب درخواست برگزاری مجمع عمومی را داشته باشند که عده‌ای از احزاب آنها را امضا کرده و عده‌ای آنها را امضا نکرده‌اند.

غفوری فرد افزود: اصولگرایان با احیای خانه احزاب با همان شکل و فرم مخالفند.

وی با بیان اینکه معنا ندارد که در خانه احزاب فقط یک گروه حضور داشته باشد؛ یادآور شد: فلسفه خانه احزاب این است که هر دو گروه اصلاح‌طلب و اصولگرا در آن حضور داشته باشند و حضور یک گروه معنا ندارد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا؛ مبنی بر اینکه نظرتان درباره حزب رهروان ولایت که از سوی آقای لاریجانی در حال تشکیل است؛ چیست؟ تصریح کرد: من به این سوال پاسخ نمی‌دهم و بهتر است از آقای لاریجانی سوال کنید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز